Gå til innhold

Muslimer viser sitt sanne jeg når dem er blitt en majoritet.


geita_

Anbefalte innlegg

Nei nå skal du høre; Man må jo forstå at man ikke kan dra alle over en kam... Dette er bare et fåtall råttne epler som ødelegger for andre og de aller fleste er ikke som disse galningene...

 

I don't know anymore. Better safe than sorry?

Helt enig! Flott å se at det enda er folk igjen på forumet som ikke er blitt omgjort til onde muslim-hatere i disse dager. Skummelt hvordan sånt sprer seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei nå skal du høre; Man må jo forstå at man ikke kan dra alle over en kam... Dette er bare et fåtall råttne epler som ødelegger for andre og de aller fleste er ikke som disse galningene...

 

I don't know anymore. Better safe than sorry?

Helt enig! Flott å se at det enda er folk igjen på forumet som ikke er blitt omgjort til onde muslim-hatere i disse dager. Skummelt hvordan sånt sprer seg.

 

Hvem er det som er blitt "onde muslimhatere" her inne egentlig? Jeg tror de fleste "muslimhaterne" hater Islam, ikke menneskene som følger og praktiserer denne religionen. Hvertfall for min del. Jeg er glad i muslimer og vil dem godt, men jeg hater religionen de følger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem er det som er blitt "onde muslimhatere" her inne egentlig? Jeg tror de fleste "muslimhaterne" hater Islam, ikke menneskene som følger og praktiserer denne religionen. Hvertfall for min del. Jeg er glad i muslimer og vil dem godt, men jeg hater religionen de følger.

 

Og om det ikke hadde vært mer til de setningene enn det du skriver der, så tror jeg vi to hadde vært enige.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hvem er det som er blitt "onde muslimhatere" her inne egentlig? Jeg tror de fleste "muslimhaterne" hater Islam, ikke menneskene som følger og praktiserer denne religionen. Hvertfall for min del. Jeg er glad i muslimer og vil dem godt, men jeg hater religionen de følger.

 

Det går ikke an å bare hate religionen, da må du hate de som følger den også.  En religion uten følgere har ingen kraft.  Islam er et sett vrangforestillinger og tanker som forener en stor gruppe mennesker med felles mål.  Det må da gå an å hate dem for det?

Lenke til kommentar

Hat er et sterkt ord. Worst case så har du et poeng i at de forsterker ekstremismen. Å personlig hate sekulære muslimer er det ingen fornuftige mennesker som gjør. Å hate Islam er derimot helt greit, og du kan synes at muslimer er dust som tror på Islam.

 

Jeg synes ingenting om kristendommen, det finnes kristne som gjør mye jævlig nede i Afrika. Jeg hater fortsatt ikke kristne.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med over 20 000 000 views har en gruppe fra "Britain First" vist hvor tolerante muslimer er når dem ikke lenger er en minoritet og kan endelig droppe masken de bruker til vanlig.

 

Dette er en situasjon som ikke kan løses med godt humør og gode ønsker, dette er en invasjon uten konvensjonelle våpen men målet er det samme som før, de er her for å ta over.

 

https://www.facebook.com/OfficialBritainFirst/videos/951770628301532/

Fredens Religion slår til igjen  :tease:  hah..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selv en ødelagt klokke er riktig to ganger i døgnet. Det hjelper ikke når denne klokka går til å spre falske konspirasjonsteorier og hat resten av døgnet.

 

 

Det kan du si. Noen vil jo hevde at det er omvendt, at det er to "ganger i døgnet" klokka til Maher gjør et hopp og viser feil tid. Det går være opp til den enkelte å vurdere. 

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tar også utgangspunkt i dette, men nå har ikke akkurat Maher vist meg særlig tegn til kritisk sans. Ikke mer enn det f.eks Hans Gaarder har overbevist meg om har kritisk sans, selv om ikke alt det han sier er klin kokos sprøtt.

 

Å drive argumentering som går ut på å sverte påliteligheten til Bill Maher er ikke akkurat der jeg skinner mest. Men siden Maher blir brukt som et slags "appeal to authority"-argument så har jeg ikke så mye valg. Tale mot personlige meninger uten kilder er håpløst.

 

In this week's episode of Maher's wacky adventures: https://deadline.com/2016/01/real-time-with-bill-maher-charlie-sheen-samir-chachoua-1201693424/

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det går ikke an å bare hate religionen, da må du hate de som følger den også.  En religion uten følgere har ingen kraft.  Islam er et sett vrangforestillinger og tanker som forener en stor gruppe mennesker med felles mål.  Det må da gå an å hate dem for det?

Jeg vil bare forsikre meg om at jeg ikke tillegger deg meninger du ikke har. Det er riktig å si at du hater de som følger religionen islam?

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hvorfor man skal gidde å motsi rasistene i disse trådene om og om igjen. De lager jo bare nye tråder der de later som om de ikke nettopp har blitt ettertrykkelig satt på plass på alle nivåer, og i alle retninger. Jeg ser noen av forumets medlemmer tar på seg ansvaret så ofte at jeg får litt dårlig samvittighet for å ikke ha samme tålmodighet, og dra min del av lasset.

 

Ja, jeg brukte nettopp ordet som får alle rasistene i tråden til å tro at de har vunnet. De "vet" jo at de ikke er rasister. Altså tar vi som peker på den nakne keiseren fullstendig feil. Og hvis vi har feil, så må jo nødvendigvis de ha rett. Altså har de vunnet. Men jeg vet ikke hvilket annet ord man kunne brukt? "Antisemitt" er jo opptatt, selv om det kanskje ville vært en riktigere benevnelse enn rasist. Hvis vi tar utgangspunkt i snl's definisjon så finnes det jo bare ca. 3 rasister i hele verden. Definisjonen er "ganske" smal. Og den faller på sin egen urimelighet, da menneskeheten jo kun består av en rase. En rasehater er altså en som hater seg selv.. Eller et dyr av noe slag. Ikke rart det ikke finnes noen rasister her på forumet..

 

Ser man heller på de forskjellige formene for "rasisme", så ser de ærligste blant oss, at vi alle deler enkelte trekk her. Akkurat som alle mennesker har psykopatiske trekk, tenker jeg det er nærliggende å si; at alle mennesker også har "rasistiske" trekk. Spørsmålet er rett og slett bare hvorvidt vi har et "nivå" av rasisme som kan regnes som sosialt akseptabelt.

 

Her forteller en mor om den gangen hennes 5 år gamle datter fikk en flaske kastet i hodet av en nordmann som ikke er rasist. Han bare ikke-verbalt uttrykte sin misnøye mot denne motbydelige ideologien som islam jo er. Hvordan kan han være en rasist? Han kastet jo ikke flasken fordi hun var mørk i huden, ikke sant? Altså ikke rasist. Ihvertfall ikke i henhold til definisjonen enkelte her på forumet tilsynelatende bruker. (Og også i kommentarfeltet under artikkelen, man må lure på hva slags "ideologi" de fronter selv.)

 

Men selv de fleste av dem i denne tråden skjønner at slik oppførsel rett og slett ikke er akseptabelt. Rasist eller ei. De fleste av dem skjønner imidlertid ikke hvordan en voksen mann kan bli så skadet i hodet at han får seg til å gjøre slikt. Men det gjør vi som kaller en spade for en spade. Eller en rasist for en rasist om du vil. Det er deres legitimering av innvandrerforakt som gir grobunn til slike handlinger. Dere reduserer enkelt personer til "de" og "dem". Og vi må passe på "oss" selv. Linjer må trekkes i sanden, murer må bygges, vi må passe oss for "dem". Det er dere som lager dette helvetet, som river ned der andre forsøker å bygge. Som lar deres egne snevre syn ødelegge for alle andre. Det er deres bidrag. Dere tror dere hjelper, men alt dere gjør er å spre hat og intoleranse. Jeg vil gjerne takke dere for innsatsen, men det er på tide dere drar hjem nå..

 

Og til slutt må jeg ikke glemme å kommentere den kristne som hater islam:  :rofl: For resten av verden så er dere bare hver deres side av samme mynt. Ja, det finnes muslimer som vil myrde når deres profet blir fornærmet i deres øyne. Det finnes også kristne som misjonerer med "sverd". Ingen av delene er representativt for sin respektive religion. Enten det, eller så er de det begge. Der er selvfølgelig visse forskjeller mellom religionene. De fleste muslimer tror for eksempel at til og med kristne kan oppnå "guds nåde". Hvor mange kristne tror det samme om muslimer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jasså? Hvilken del av:

 

Det står ikke noe om bakgrunn så da er det jo en god mulighet det er våre "nye nordmenn" som står bak det, derimot så ble hun ikke voldtatt eller drept så da kan det jo hende de var norsk, time might tell. Får håpe de var utlendinger og at hun er datter til noen rikfolk eller politikere, det at det står "Frogner" er jo et godt tegn på det siste.

 

Er ikke rasistisk?

 

Tror du det er et forsvar å stille seg ignorant til ordet rasist, eller at du lurer noen andre enn deg selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Zzzzzz. Det er folk som Gabriel som gjør at dette faktisk ER en trussel. Ingen interesse for å face virkeligheten, ingen interesse for å forstå hva islam er, hva islam står for, hvordan islam påvirker mennesker. Det eneste som trigger han er at folk uttaler seg negativt (kritisk) til andre kulturer, religioner og mennesker. Det er alt han ser. Og da spiller det ingen rolle hva de faktiske forholdene er. De som er kritiske tar feil, og de som er under kritikk skal beskyttes.

 

Og som vanlig er denne typen debbatant voldsomt nedlatende og arrogant og snakker som om opposisjonen ikke har noen sak overhodet. Selvfølgelig har vi det. Islam er raskt voksende i Norge og resten av Europa. Og det har vært en rekke negative konsekvenser knyttet til nettop dette. Vel verdt å stille seg kritisk til, vel verdt å se nærmere på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Zzzzzz. Det er folk som Gabriel som gjør at dette faktisk ER en trussel. Ingen interesse for å face virkeligheten, ingen interesse for å forstå hva islam er, hva islam står for, hvordan islam påvirker mennesker. Det eneste som trigger han er at folk uttaler seg negativt (kritisk) til andre kulturer, religioner og mennesker. Det er alt han ser. Og da spiller det ingen rolle hva de faktiske forholdene er. De som er kritiske tar feil, og de som er under kritikk skal beskyttes.

 

Og som vanlig er denne typen debbatant voldsomt nedlatende og arrogant og snakker som om opposisjonen ikke har noen sak overhodet. Selvfølgelig har vi det. Islam er raskt voksende i Norge og resten av Europa. Og det har vært en rekke negative konsekvenser knyttet til nettop dette. Vel verdt å stille seg kritisk til, vel verdt å se nærmere på.

 

Som jeg sikkert har nevt i tidligere tråder. Slike folk våkner vanligvis ikke før det skjer noe med dem personlig, og kanskje ikke engang da heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du tenker siden nettdebattanter er så eksponert for muslimske overgrep? Sist jeg sjekket så måtte man faktisk være eksponert for innvandrere for å kunne bli personlig involvert, og ikke bare lese om dem på Facebook meme fringegrupper.

 

Det siste en innvandrer gjorde med meg var å slå inn varene mine på Kiwi. Kan ikke klage på den opplevelsen. Ble ikke snikislamisert, eller trakassert fordi jeg kjøpte svinekjøtt og øl.

 

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilke personlige opplevelser du har med innvandrere Ateist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du tenker siden nettdebattanter er så eksponert for muslimske overgrep? Sist jeg sjekket så måtte man faktisk være eksponert for innvandrere for å kunne bli personlig involvert, og ikke bare lese om dem på Facebook meme fringegrupper.

 

Det siste en innvandrer gjorde med meg var å slå inn varene mine på Kiwi. Kan ikke klage på den opplevelsen. Ble ikke snikislamisert, eller trakassert fordi jeg kjøpte svinekjøtt og øl.

 

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilke personlige opplevelser du har med innvandrere Ateist.

 

Jeg hadde vel akkurat samme erfaring sist personlig men det gjør ikke at jeg er blind og uaffektert av det som rammer andre nordmenn og andre europeere. Du og dine meningsfeller må vel oppleve noe personlig før du bryr deg om hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...