Gå til innhold

Muslimer viser sitt sanne jeg når dem er blitt en majoritet.


geita_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med over 20 000 000 views har en gruppe fra "Britain First" vist hvor tolerante muslimer er når dem ikke lenger er en minoritet og kan endelig droppe masken de bruker til vanlig.

 

Dette er en situasjon som ikke kan løses med godt humør og gode ønsker, dette er en invasjon uten konvensjonelle våpen men målet er det samme som før, de er her for å ta over.

 

https://www.facebook.com/OfficialBritainFirst/videos/951770628301532/

 

Neste skritt, borgerkrig som i Lebanon. Utrenskning av ikke-muslimer som er uenige, overtakelse av makten i landet og innføring av sharialover.

Endret av Ateist
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Nei nå skal du høre; Man må jo forstå at man ikke kan dra alle over en kam... Dette er bare et fåtall råttne epler som ødelegger for andre og de aller fleste er ikke som disse galningene...

 

Vet ikke om du mente det, men akkurat dette reflekterer typisk overdreven liberal tankegang..

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hehe ;) Overdreven tankegang er farlig uansett side.

 

Snakker om humanisme og rør, men hvor humant er det for vår egen etniske befolkning å ta inn massevis av folk som har totalt motsatte verdier av oss.

 

Man skal ikke dra alle over en kam, men noen ganger så må man prioritere selv om det blir resultatet. Ta en gjeng folk, si 10 stykk, vi vet med 100% sikkerhet at 1 av de skal drepe 1000 folk. Er det riktig å dra alle over en kam, offre 9 personer for å redde de 1000 eller skal man la alle 10 gå fordi man ikke vet hvem som skal drepe de 1000? Det er jo egentlig ikke riktig å offre 9 uskyldige, men man må vel også se på sluttresultat?

 

Bare et eksempel på et moralsk valg vi stort sett ikke klarer å ta stilling til, jeg sier ikke at vi vet at muslimer kommer til å drepe X-antall folk og at vi da må sende alle ut.

 

Ble litt redigering, litt surrete og unødvendige ord som ikke fikk frem noe fornuftig :p

Endret av Belphegor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nei nå skal du høre; Man må jo forstå at man ikke kan dra alle over en kam... Dette er bare et fåtall råttne epler som ødelegger for andre og de aller fleste er ikke som disse galningene...

Vet ikke om du mente det, men akkurat dette reflekterer typisk overdreven liberal tankegang..

 

 

 

 

Problemet med de fleste med "liberal tankegang" er at de er alt for inkluderende og ikke tør å frastøte seg en gruppe mennesker som er fullstendig i mot "liberal tankegang".

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hehe ;) Overdreven tankegang er farlig uansett side.

 

Snakker om humanisme og rør, men hvor humant er det for vår egen etniske befolkning å ta inn massevis av folk som har totalt motsatte verdier av oss.

 

Man skal ikke dra alle over en kam, men noen ganger så må man prioritere selv om det blir resultatet. Ta en gjeng folk, si 10 stykk, vi vet med 100% sikkerhet at 1 av de skal drepe 1000 folk. Er det riktig å dra alle over en kam, offre 9 personer for å redde de 1000 eller skal man la alle 10 gå fordi man ikke vet hvem som skal drepe de 1000? Det er jo egentlig ikke riktig å offre 9 uskyldige, men man må vel også se på sluttresultat?

 

Bare et eksempel på et moralsk valg vi stort sett ikke klarer å ta stilling til, jeg sier ikke at vi vet at muslimer kommer til å drepe X-antall folk og at vi da må sende alle ut.

 

Ble litt redigering, litt surrete og unødvendige ord som ikke fikk frem noe fornuftig :p

 

Ja, det er riktig å "ofre" (man ofrer jo egentlig ikke de heller, man bare nekter dem adgang hit) 9 av de for å redde 1000 av våre. Nå er jo tallene dine litt overdreven da, men jeg vil heller beskytte livet til en nordmann og mange fremtidige nordmenn en å gi et litt bedre liv til 10 personer fra andre land. Det er ikke garantert at deres liv blir så mye bedre hvis vårt velferdssystem faller sammen heller. Vi kunne hjulpet mange flere ved å bygge asylmottak i utlandet og hjelpe de der, det er veldig mye dyrere å gjøre det her.

 

Som denne mannen sier

 

 

 

Hvis ikke Sverige stemmer på han så fortjener de å gå under!

Endret av Ateist
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Seriøst? Rimelig provoserende gruppe disse "British First" også... Tenk dere om det hadde vært omvendt og noen kom og viftet med koranen i fjeset ditt og fortalte deg at du ikke hadde noe der å gjøre, nedlatende og iført "uniform"... 

 

Jeg er for en debatt, men det må da være mulig å være saklig og ikke drive med all denne skremselspropagandaen? De stadig mer utbredte fiendtlige holdningene hos det norske folk er skremmende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Seriøst? Rimelig provoserende gruppe disse "British First" også... Tenk dere om det hadde vært omvendt og noen kom og viftet med koranen i fjeset ditt og fortalte deg at du ikke hadde noe der å gjøre, nedlatende og iført "uniform"... 

 

Jeg er for en debatt, men det må da være mulig å være saklig og ikke drive med all denne skremselspropagandaen? De stadig mer utbredte fiendtlige holdningene hos det norske folk er skremmende.

 

Det er egentlig bare et svar til noe muslimene har drevet på med, spesielt i London.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ra45nX9JmW4

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

, men jeg vil heller beskytte livet til en nordmann og mange fremtidige nordmenn en å gi et litt bedre liv til 10 personer fra andre land. Det er ikke garantert at deres liv blir så mye bedre hvis vårt velferdssystem faller sammen heller. Vi kunne hjulpet mange flere ved å bygge asylmottak i utlandet og hjelpe de der, det er veldig mye dyrere å gjøre det her.

 

Hvis ikke Sverige stemmer på han så fortjener de å gå under.

En underutvikling har allerede pågått i samfunnet i både Norge og Sverige, Til og med Europa. 

 

Det kan være både og, skremmende for etniske-norske kompiser, som har gitt livet sitt til muslimske brødrene . Da mener jeg at etniske-norske ser ikke muslimer som terroristiske brødre. 

 

Mange av dem er født gjerne med muslimer, og tror at de skal kutte denne linjen. Og komme med en ekstern verdier som kan etablere en god og trygg samfunn.

 

Edit:

 

Føderale samfunnet vårt er Ikke lik med USA, men lik med Storbritannia.

Endret av MT-Sci
Lenke til kommentar

*snip*

 

Ja, det er riktig å "ofre" (man ofrer jo egentlig ikke de heller, man bare nekter dem adgang hit) 9 av de for å redde 1000 av våre. Nå er jo tallene dine litt overdreven da, men jeg vil heller beskytte livet til en nordmann og mange fremtidige nordmenn en å gi et litt bedre liv til 10 personer fra andre land.

 

Jeg snakket ikke om flyktninger eller folk som de i videoen til TS, jeg snakket generellt. Si at det er snakk om 10 hvite etniske nordmenn. Problemstillingen/ spørsmålet mitt blir feil hvis vi tenker at det dreier seg direkte om flyktninger/ folk som de i videoen.

 

Jeg prøvde å få frem at det er visse ting vi aldri snakker om, nekter å ta stilling ting og som aldri blir tatt med i når man evaluerer/ bestemmer ting.

 

Jeg har et eksempel fra det virkelige liv som omhandler en person som burde være på psykiatrisk under tvang, men det blir/ ble ikke tatt stilling til at h*n faktisk er kapabel til å påføre mye smerte og skade når h*n er på utsiden. Det er faktisk stor sannsynlighet at h*n vil utføre alvorlige handlinger, h*n er veldig ustabil nå og det var en hendelse nylig som kunne endt riktig ille hvis den hadde fortsatt litt til. H'n nekter å ta medisinene sine. H*n mener ALT er alle andres feil og at problemene og handlingene blir utført pga andre. H*n har ikke vært skyldig i noe h*n har gjort. Ingenting av det h*n har gjort er alvorlig. Etc etc etc. Faenimeg sinnsykt, vet ikke hva som er verst, hva personen driver med og er kapabel til eller det faktum at helsevesenet ikke tar "drastiske" skritt for å få denne personen rolig. Det ble faktisk vurdert å tvinge i h*n medisiner i form av sprøyte ( så medisinen fungerer i X uker), men når h*n kom med alvorlige trussler om samme og verre handlinger enn det som har blitt gjort alerede så gav de seg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Vet ikke om du mente det, men akkurat dette reflekterer typisk overdreven liberal tankegang..

Hva mener du egentlig med liberal tankegang? Jeg anser meg selv som en liberalist, og jeg er ikke spesielt redd for å verken kritisere eller latterliggjøre mennesker som ikke klarer å oppføre seg.

Lenke til kommentar

 

Vet ikke om du mente det, men akkurat dette reflekterer typisk overdreven liberal tankegang..

Hva mener du egentlig med liberal tankegang? Jeg anser meg selv som en liberalist, og jeg er ikke spesielt redd for å verken kritisere eller latterliggjøre mennesker som ikke klarer å oppføre seg.

 

Tror han mener radikal tankegang...

Lenke til kommentar

 

Vet ikke om du mente det, men akkurat dette reflekterer typisk overdreven liberal tankegang..

Hva mener du egentlig med liberal tankegang? Jeg anser meg selv som en liberalist, og jeg er ikke spesielt redd for å verken kritisere eller latterliggjøre mennesker som ikke klarer å oppføre seg.

 

 

Liberal, frihet = Ideologi fra innbyggerne, ikke bare at statsbyrådene bestemmer selv.

 

Tror han er inne på tankegangen om motsatte av det.

 

Edit:

 

Altså overdreven liberisme, En overflødig frihet...

Endret av MT-Sci
Lenke til kommentar

 

Vet ikke om du mente det, men akkurat dette reflekterer typisk overdreven liberal tankegang..

Hva mener du egentlig med liberal tankegang? Jeg anser meg selv som en liberalist, og jeg er ikke spesielt redd for å verken kritisere eller latterliggjøre mennesker som ikke klarer å oppføre seg.

 

 

Det er vel kanskje den amerikanske definisjon på "liberal" han refererer til, der har man jo bare "liberal" og "conservative".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...