All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.
SprengeMobil svarte på Programvare sitt emne i Lekeplassen
Norge spiller nå! -
Det verste byttet, nå er vel Ryerson ute resten av VM. Stryk av det medisinske apparatet som lot han starte.
-
Banner Ciaran og Ciara for jeg er helt enig med dere to!
-
Takker og bukker og neier!
-
Hvis du ønsker å bekjempe pride-flagg, så mottar du nok mest sannsynlig en god dose (berettiget?) motbør. Ja. Det var ikke det som var premisset ditt, i innlegget jeg besvarte. Du snakket da om hvor vanskelig det var å la være å feire pride. Og helt ærlig: det er null stress å ikke feire Pride! Dersom du ønsker at ingen andre heller skal få lov til å markere pride, Ja, Nei .. altså .. Kanskje gå litt i seg selv? Om ikke annet: vær nå hvertfall ærlig med oss, at det er dette du ønsker. Du ønsker at andre ikke skal få lov til å heise regnbue-flagget. Du ønsker å begrense andre folk sin frihet. Antakeligvis fordi du ikke liker flagget? Eller du ikke liker at folk lever i homofile forhold? Eller er du redd for at flagget får barn flest til å begynne med kjønnskorrigerende operasjoner? (Litt på samme måten som at jeg innbiller meg at jeg er en tysker, dersom jeg ser lenge nok på et tysk flagg?) Vet du hva — jeg aner virkelig ikke hvorfor du ikke orker at andre har sin markering. Du vet du ikke trenger å gå i Pride-parader, sant? Du har forstått det? Ikke trenger hverken du eller jeg å være tilskuer til et slikt opptog, heller. Det er virkelig null stress å ikke være med på feiringen! Men la for guds skyld andre få lov til å ha sin feiring! Hvorfor er det viktig for deg at andre folk ikke kan markere pride? Hva er du redd for? Opplys meg! Kanskje har du noen gode begrunnelser, jeg ikke har sett for meg. Det kan være. Håper du klarer å formidle dine tanker her, på en slik måte at jeg kan forstå, og å forhåpentligvis bli litt klokere. 😊
-
Det skal det være mål Ajer!
-
lykke til @SprengeMobil
-
Jeg så den ene ballen i mål, men søren redning på strek
- 146 svar
-
- 1
-
- I går
-
Det er også noe flertallet i Libanon vil. Det er bare den shia-muslimske delen + Iran som holder liv i de
-
Akkurat nå har jeg stått opp og skal se Norge mot Senegal!
-
God natt til dere to også.
-
Hvilken prosent er mobilbatteriet ditt på akkurat nå?
SprengeMobil svarte på Maskinfører sitt emne i Lekeplassen
23% -
Jeg har ingen god kilde på det, men det var en del av debatten før overgangen. Nå kan du kanskje si at det ikke er et stort savn å ikke kunne høre på radio langt ute på vidda der ingen bor eller kjører bil, men det var et argument. edit: For min del er det viktigste argumentet uansett den dårlige lydkvaliteten på DAB, men siden det virker som du mener det er motsastt får vi bare være enige om å være uenige.
-
Megler vil ikke jeg skal annonsere at bolig kommer for salg
frohmage svarte på Labelle sitt emne i Privatøkonomi
Naboen min hang opp lapp på porten om at leiligheten ville komme for salg. Hun organiserte også en visning før annonsen på finn var klar. Leiligheten gikk godt over takst omtrent samtidig som finn-annonsen ble postet. -
Fant ut av det - overgangen fra arealdekning til befolkningsdekning under utbyggingen av DAB-nettet skyldtes at 99,5 % av den norske befolkningen bor på bare 14 % av landets areal. Myndighetene valgte å prioritere flest mulig lyttere fremfor å bygge kostbare sendere i ubebodde fjell- og strøk. Å dekke 100 % av Norges enorme og krevende landareal med DAB-signaler ville vært økonomisk uforsvarlig. Ved å fokusere på befolkningen, kunne man nå nesten alle lyttere til en brøkdel av prisen. ----- Det gir vel ganske grei mening.
-
Folk blir jo "terrorister" fordi de mener deres rettigheter blir krenket, og "terror" er den eneste måten å bekjempe det på. Ikke fordi de ikke har noen annen jobb. Jeg skriver terror i anførselstegn siden en persons terrorist er en annen persons frihetsforkjemper.
-
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god natt.🥱🥱💤💤😴😴 -
Tenker ofte på kebab… Har riktignok bare spist det to ganger i år. Av en eller annen grunn har det blitt et lite ritual å kjøpe Urge ved siden av kebab i pita. Drikker aldri Urge ellers... Da jeg jobbet i Oslo, ble det stadig noen turer til Dronningen. Kebab i boks med pasta er, mildt sagt, et lite kunstverk, kanskje på høyde med Michelangelos skapelsen av Adam. Forholdet mellom det guddommelige og det menneskelige kunne knapt vært tettere. Kebab og pasta er, for å si det forsiktig, ganske så himmelsk. Anbefales! Jeg er dessverre ikke sponset av Dronningens Kebab. Hva de får til på et lokale på størrelse med et lite baderom er rett og slett uforståelig. Nobelkomiteen burde følge med. Kroppen er programmert til å elske kaloririk mat. Salt, søtt og fett er de sterkeste triggerne i hjernen, kombinerer du alle tre, sender du den rett til nirvana på en dopaminbølge. Ikke rart Smash er så sinnssykt digg. Jeg prøvde å lure hjernen med litt gulrot. La til 300g (ca. en halv pakke) til de to brødskivene jeg spiser til frokost i helgene. Tenkte det var genialt. To timer senere var jeg like sulten. “Drikk mer vann for å fylle magen.” Bare piss. Du blir ikke mindre sulten, du bare pisser mer. Grønnsaker, epler og bananer gir meg null metthetsfølelse. Linser og bønner er unntaket. Havregryn holder litt lenger, men jeg blir bare tung i magen, og likevel fort sulten igjen. Spiser jeg derimot skikkelig mat som egg og bacon, holder jeg meg mett lenge. Kunne gjerne levd på det, men det er visst ikke helt innenfor i lengden. Grønnsaker er tilbehør for meg. Jeg spiser det allerede til nesten alle middager, så jeg er drittlei av å høre at løsningen er å spise mer av det. Det funker ikke. Jeg blir ikke mett, og jeg blir ikke slankere. “Ta deg et eple da vel!” Nei! Hjelper ikke. Blodsukkeret stuper, og jeg blir mer sulten og irritabel. Brødskiver er nok min største fiende. Jeg elsker brød, det metter der og da, men kræsjer fort etterpå. Jeg burde spise mer protein, har bare ikke funnet noe som faktisk funker i hverdagen. Har vurdert omelett eller chili sin carne, men det er jo ærlig talt ganske trist uten brød og smør. Jeg ser på vekta at jeg har gått opp 4 kg de siste fem årene. Trodde midtlivskrisen var i gang, men så målte jeg litt og var faktisk slankere rundt midjen, så da var det midlertidig avverget. Vurderte styrketrening, men blir jo bare enda mer sulten av det. Konklusjon: Man er uansett fucked. Syklet riktignok Norge på langs en gang. Da raste jeg ned 6–7 kg på litt over tre uker. Fra 80–81 til 73–74 kg. Så hvis du vil ned i vekt: bare sykle 12–14 timer daglig på en 10kg sykkel med 20+ kg oppakning. Enkelt. Spiste masse nøtter og sjokolade underveis, men kiloene rant av likevel. Kom hjem, og eksen lurte på hva som hadde skjedd med leggene mine. Tror hun syntes jeg hadde blitt litt for tynn...
-
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
❤️❤️❤️❤️
