All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
At vold mellom ulike grupper er uunngåelig er noe man kan mene uten at man dermed støtter det eller håper på det. Det som gjør meg litt glad er at det er så få i prosent av befolkningen, under 4%. jeg vil tro tall fra USA eller England ville vist betydelig mer
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
torbjornen svarte i et emne i Politikk og samfunn
Medan Ukraina slår ut russiske hamner og anlegg ved Svartehavet og St. Petersburg går fleire og fleire skuggeflåte-skip forbi norskekysten. https://www.nrk.no/norge/derfor-vokser-putins-skyggeflate-langs-norskekysten-1.17912889 - I dag
-
Kjørte et par pixel rens så forsvant det Admin kan fjerne denne tråden
-
Hva assosierer du med ordet ****-leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Kurt Grusom sitt emne i Lekeplassen
Pølser -
Nytt ord fra siste bokstav-leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Ogalaton sitt emne i Lekeplassen
Pølser -
Vi har drukket Cappuccino nå.☕☕😋😋
-
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god torsdagsmorgen.❤️❤️ -
Hei Jeg måtte zoom inn på bildet før man ser de streken eller hva det er, er det burn in? Dem går rett over skjermen et stykke og ser dem å grå bilde og litt på hvit. På min Asus Oled skjerm 2 år gammel
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
torbjornen svarte i et emne i Politikk og samfunn
Eg er slett ikkje einig med Senterpartiet i alt, men... ein treng faktisk folk som dyrkar jorda og produserer mat. Og når Ukraina ein gong skal byggjast opp att vil ein kanskje trenge norsk tømmer. Vi treng elles fleire grunderar og entreprenørar som skaper sin eigen arbeidsplass framfor fleire "papirflyttarar" i offentleg sektor. -
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
sedsberg svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
https://borsen.dagbladet.no/nyheter/vedtok-eget-lonnshopp-i-dag-er-jeg-flau/84785809 Bl.a. -
Man finner vel fint 150.000 på venstresiden som har tilsvarende holdninger rundt venstreekstreme ting. Veldig mange feiret jo nærmest det venstreekstreme drapet på Charlie Kirk, lederen av RU fikk jo fyken for å vitse og være entusiastisk over det. Og ja, flere av disse spørsmålene er greier man kan mene uten å være høyreekstrem. Det er sikkert mange innvandrere som har opplevd punkt 3 i egne land og som sikkert vil krysse av på den uten å engang stemme på høyresiden i det hele tatt (f.eks). Skikkelig tynn suppe.
-
Vil bare legge til at de aller fleste oppegående har meldt seg ut av denne tråden da det stort sett bare er dimlinger som forsvarer Trump her inne. Denne tråden er på ingen måte noen refleksjon av Trumps popularitet, men heller en opplysende tråd om hvilke brukere man aldri kan ta seriøst igjen...
-
Hva assosierer du med ordet ****-leken
FinalFantasyLover svarte på Kurt Grusom sitt emne i Lekeplassen
Grilling. -
Youghurt og kaffe.
-
Glup.
- I går
-
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
Mannen med ljåen svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
Hvem er demografien som mottar mesteparten av denne velferden? -
Gaming PC til ca. 25.000,- (Har noe fra før.)
Malmern publiserte et emne i Hjelp til kjøp og salg av PC
Hei. Vurderer ny PC nå som feriepenga har tikka inn på kontoen og har ett budsjett på ca. 25 løk. Kommer til å primært spille Windrose, E33, mulig noe BF6. Har satt sammen en foreløpig liste: https://www.komplett.no/wishlist/b6b292c1-a7a1-4a5e-aa63-1070ebbb5982 Planene var å bruke den sammen med Thermaltake View 600 TG som Komplett kun har i hvit, derfor er ikke den på lista. Resten av komponentene har jeg, m.2 SSD, HDD, skjerm (3440x1440p) osv. Noe å utsette på dette oppsettet? -
Jeg vet om Pretti saken ja, Pretti var aggressiv mot agentene, han angrep de, spyttet på de og angrep bilene deres, som vennene til Pretti sa så hadde han gått fra forstanden og blitt radikal, han var en kjenning av de føderale myndighetene før han ble skutt pga. hvor radikal han var, at Trump sier det ikke var smart av han å gå inn med pistol på seg og havne i basketak sier jo seg selv, alle med minimum tosifret IQ er enig i det. Er også klar over at i USA må man være 21 for å kjøpe pistol, men kan kjøpe rifler som AR-15 når man er 18 og Trump foreslo å øke alderen for rifler til 21 for å redusere skoleskytinger (jeg kan også fortelle deg at 70% av republikanere og 90% av demokrater er enige med Trump her), det er ikke sammenlignbart med å si at Trump vil fjerne 2. amendment, du bare sniklyver, men meg lurer du ikke.
-
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
Jotun svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
Det gleder meg. Er jo konge at feks sus i Stavanger virkelig er blitt bra nå og at de kan drifte normalt uten å være underbemannet pga de skylder staten så mye penger 🤩🤩🤩🤩 -
Hvilken sang hører du på nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Nipoe sitt emne i Lekeplassen
Nå hører vi to på: Rocky Raccoon - The Beatles.❤️❤️❤️❤️ -
Hvordan tolker man svarene fra en sånn spørreundersøkelse? Er soldater ment å bruke vold for å forsvare norsk kultur? Hva ville Max Manus krysset av? Var han høyreekstrem?
-
Ubrukelige patenter
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Pliscin sitt emne i Lekeplassen
Vi tar patent på hus bygget av isopor og papp. -
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen en fin og god natt.🥱🥱💤💤😴😴
