Gå til innhold

Rapport fra innsiden: Microplex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir fort mye av det samme, men jeg liker microplex veldig godt, og venter i spenning på det nye kabinettet rettet mot vannkjøling. Jeg sikler fremdeles på Cube, men har fremdeles ikke samvittighet til å bruke så mye penger på et kabinett når man har plukket det man trenger av tilbehør, eller det man vil ha av tilbehør..

Lenke til kommentar

Feil i artikkelen: Link til "rapport fra innsiden" hos komplett og netshop linker barehå til microplex-rapporten.

 

Hvis noen svarer på spørsmålet til Tydeus, er det mulig å hente varer kjøpt hos Microplex hos netshop også?

edit: glem det, står jo at netshop har et lite "microplex-lager" så...

Endret av jale
Lenke til kommentar

Ser jo lett på bildet på forsiden at de holder til rundt særpsborg :green:

 

Annet enn at microplex ofte er trege med å sende av gårde pakker, har jeg ikke veldig mye å utsette på. Det jeg derimot ikke liker i det hele tatt, er at de kan ta samme priser på samme vare i flere år fordi de ikke har noen konkurrenter på det området! Med dagens lave dollarkurs virker det derfor ikke særlig fornuftig å handle "nisjeprodukter" som vannkjølingsdeler osv. fra microplex... Om de har med sukkertøy og søtsaker bryr meg lite. Microplex har for øvrig et kronglete system for retur sammenlignet med større aktører som komplett.

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...