Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke engang, hvem har lyst til å innstalere et program "Hei, vi flooder ned pcen din, stjeler kapasiteten din, og spammer alt mulig dritt, nedlastninger i et sett, og er bare en stor labyrint, som forsovidt holder deg fri for virus, men det er jo bare å gi faen i "de sidene" dere vet hva jeg mener... Så slipper man virus, og norton, som er ubrukelig, rett og slett. Norton = snilt virus som bare stjeler pc hastighet...

Lenke til kommentar

Lurte på om jeg hadde klikket meg inn i feil luke jeg når jeg så premien. Hvor mye har egentlig Symanec betalt for at dere skal lage disse lukene i julekalenderen som ingen liker andre enn dem? Svarte på den forrige luken med premier fra Symatec fordi jeg ville svare på alle lukene, men når dere kjører disse premiene igjen gidder jeg ikke.

 

BTW: Utenom disse to latterlige lukene er julekalenderen i år veldig bra.

Lenke til kommentar

Bah... gledet meg til å se hva som skulte seg bak dagens luke....

 

Dette var en liten nedtur kan man si...

 

AVG free edition og zone alarm brannmuren har holdt de fire pcene jeg administrerer rene for virus i over 1 år nå. 3 av disse blir brukt av både min mor, far og lillebror som ikke akkuratt er pc gururer, spesielt lillebroren min har dårlig med nettvett...

 

Hadde norton på en av pcene før, lang historie kort, virus som gjorde at jeg måtte formatere og innstalere alt på nytt uten om norton da. :p

 

Og som nevnt over, det er jo virus som gjør mindre skade en den nedsettelsen i systemytelses norton gir.

 

Bountyhunter

Lenke til kommentar

Huff... er noen gale nok til å instalere dette... så lykke til.

Av sym sine produkter er det kun Symantec Antivirus corp ed som er NESTEN mulig å bruke...

 

Kondolerer til den som vinner :)

 

 

Kanskje prøve å vinne denne.... Bare for å forhindre at en eller annen stakkar ender opp med å installere makkverket. Du vet, tid for å være snill med andre osv :)

 

Hvis jeg vinner SKAL jeg innstallere dette bare for å plage deg.

 

Men alvorlig talt da. Ork å syt på noe som er gratis :p

 

Lol... Sender over noen virus og trojanere... de er GRATIS så du instalerer de sikkert med en gang ... Du kan jo bruke premien til a fjerne dem! :p

Lenke til kommentar

Hei. Det finnes fortsatt folk som sier at Norton er det beste. Jeg tuller ikke. Mamma f. eks hun er fast bestemt på at Norton er best. Jeg vet ikke hvor mange maskiner som har Norton i huset, men jeg har i alle fall IKKE Norton på noen av maskinene mine. Ikke som jeg vet i alle fall :p.

Ikke har jeg mulighet til å de nyeste utgavene av Norton på Windows 2000 heller, så det går fint allikevel liksom.

 

Offtopic: Hvem er det som velger premiene i julekalenderen?

Lenke til kommentar
Hei. Det finnes fortsatt folk som sier at Norton er det beste. Jeg tuller ikke. Mamma f. eks hun er fast bestemt på at Norton er best. Jeg vet ikke hvor mange maskiner som har Norton i huset, men jeg har i alle fall IKKE Norton på noen av maskinene mine. Ikke som jeg vet i alle fall :p.

Ikke har jeg mulighet til å de nyeste utgavene av Norton på Windows 2000 heller, så det går fint allikevel liksom.

 

Offtopic: Hvem er det som velger premiene i julekalenderen?

 

 

Ja.. men selgeren på el-kjøp sa jo det var best.. ????? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...