Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da faen til mas. Forventer dere virkelig at HW skal komme med RAM-brikker hver dag? HW har ikke krav på seg om å lage julekalender i det hele tatt, egentlig. Hadde de hatt lyst, hadde de gitt faen i den. De kan ikke akkurat velge og vrake i premier heller, dette er varer de har fått fra produsentene. Dessuten er det er bra at de har litt variasjon i premieutvalget.

 

Grow up!

Lenke til kommentar
OH the HORROR!!!

 

Begynner å få såre mareritt om at NORTON står i luke 24 og sier MUHAHAHAHAHAHa

 

Hehe, enda bedre en komplett "Knele-PCen-Din-Pakke" Vista og Norton :)

 

Da får man hvertfall tilbrakt litt tid med familien i jula mens pcen står å legger inn XP igjen :!:

 

Åh gud, den der fikk meg til å le høyt i klasserommet. Mulig det bare er jeg som har tørr humor. :wee:

 

Edit: Jai skriva fail

Endret av Nerf
Lenke til kommentar
Det var da faen til mas. Forventer dere virkelig at HW skal komme med RAM-brikker hver dag? HW har ikke krav på seg om å lage julekalender i det hele tatt, egentlig. Hadde de hatt lyst, hadde de gitt faen i den. De kan ikke akkurat velge og vrake i premier heller, dette er varer de har fått fra produsentene. Dessuten er det er bra at de har litt variasjon i premieutvalget.

 

Grow up!

 

Man skal selvfølgelig komme med tilbakemeldinger på kalenderen. På denne måten kan HW lage en bedre kalender. Det er alltid vanskelig å lage noe til alle, men derfor kan det være greit med litt variasjon mellom premiene. Slik som du sier. Forøvrig, tror ikke det er spesielt vanskelig for HW å få tak i litt premiere til en slik julekalender. Dette er god, og billig reklame for mange bedrifter.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på konstruktiv tilbakemelding og femten poster etter hverandre med "Herregud, Norton syt-syt, kneler PCen, hadde ikke lagt det inn om jeg fikk betalt for det" osv. Det er greit å gi en liten kommentar, som f. eks. "Kalenderpremien var ikke noe for meg denne gang, men lykke til til de andre" eller noe sånt, hvorpå andre kan være enig der.

 

Og ja, jeg vil tørre å påstå at variasjonen i premien er tilstede. Jeg kan nevne:

Kabinett

D-Link mediespiller

Prosessorkjøler/minnesett

Nero 8-pakken

Minne (en gang til. Det var ingen som søt da minne dukket opp for andre gang!)

Minne (enda en gang! Hva skjer?)

Norton Internet Security (to ganger)

Strømforsyning

Lydkort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...