Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 10


Anbefalte innlegg

Hei. Det finnes fortsatt folk som sier at Norton er det beste. Jeg tuller ikke. Mamma f. eks hun er fast bestemt på at Norton er best. Jeg vet ikke hvor mange maskiner som har Norton i huset, men jeg har i alle fall IKKE Norton på noen av maskinene mine. Ikke som jeg vet i alle fall :p.

Ikke har jeg mulighet til å de nyeste utgavene av Norton på Windows 2000 heller, så det går fint allikevel liksom.

 

Offtopic: Hvem er det som velger premiene i julekalenderen?

 

 

Ja.. men selgeren på el-kjøp sa jo det var best.. ????? :p

Ja det er vel fortsatt slik at mange ferdig komponerte pc`r fra Elkjøp,Expert,Leftdal Osv,har den dri... installert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var da faen til mas. Forventer dere virkelig at HW skal komme med RAM-brikker hver dag? HW har ikke krav på seg om å lage julekalender i det hele tatt, egentlig. Hadde de hatt lyst, hadde de gitt faen i den. De kan ikke akkurat velge og vrake i premier heller, dette er varer de har fått fra produsentene. Dessuten er det er bra at de har litt variasjon i premieutvalget.

 

Grow up!

 

Dei har nok av grunker med all den reklamen dei serverer dei stakkarene som ikkje klarer å fjerne den.

Hardware.no, ikkje software.no, derfor forventer vi hardware. Så vansklig er det vel ikkje å forstå.

Når dei i tillegg bare legger ut dritt programvare, så er det ikkje så merklig at noken klager.

Bloatware har vi nok av.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke så rart at mange fortsatt har det for seg at Norton er best. Før var det jo ingen som kunne nevne noe annet ativirussystem enn Norton, siden Norton er så godt reklamert for og er en standard i mange internett abonement. I omfattende tester har jo Norton fått helt elendige testresultater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...