Gå til innhold

Telenor lanserer nytt venneabonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Månedspris: 49 kroner (229 kroner med binding, reduseres til 49 etter 12 måneder)

 

229kr mnd med binning?

Dere babler i?

Heter 229kr med nedbetaling av telefon!

 

Du kan godt kjøpe bare abonemanget med binding og da får du bare 49kr mnd, men kjøper du med en telefon koster det 229!

 

 

Uansett er ikke dette akurat prikk likt djuice friends?

Og hvorfor kan vi ikke få dette som en ekstra tjeneste? hadde det kommet skulle jeg hatt. Men griske telenor sier nei.. vi skal alle ha våre PENGER :p

 

tenk deg det da... djuice nonstop + djuice friends... 348kr mnd med gratis sms/mms til alle i norge og gratis ringning til alle telenor abonementer :D

hvorfor ikke gratis til bakkenettet?

Lenke til kommentar
Månedspris: 49 kroner (229 kroner med binding, reduseres til 49 etter 12 måneder)

 

229kr mnd med binning?

Dere babler i?

Heter 229kr med nedbetaling av telefon!

Når en Telenor-forhandler tegner en bindingstid velger han rabatt på faktura (om det er mulig i dette abonnementet) eller rabatt på telefon, som begge resulterer i at Telenor må punge ut. Da øker månedsprisen til 229 kroner per måned. En bindingstid uten at kunden får noen av disse rabattene er jo meningsløst, og jeg tviler på at det tilbys. Med andre ord betaler du 229 kroner i måneden om du har bindingstid, eller 49 kroner i måneden om du ikke har bindingstid.

 

Edit: Med mindre Telenor i det siste har opprettet valget "veldedighetsbinding" :D

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar

det vill si når telenor ringer og spør om du vill ha tusen kroner trekt fra regningene dine ved at du binder deg 12mnd må du betale 179kr x 12 = mer enn det du får fritak på :p

 

haha...

Er som å betale for å få lønn det der :p

 

så tror nok det er ved kjøp av telefon, er slik på f.eks djuice zero

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

rart det der at telenor skal skille mellom mobil og djuice. hva er poenget?

 

forøvrig så er vel snart bare djuice (om det kan regnes som en selvstendig operatør, noe telenor ser ut til å delvis gjøre) som benytter telenors nett, resten har vel flykta over til netcom (på godt og vondt. hører stadig om folk som har dekningsproblemer når dem kommer utenfor en eller annen bykjerne).

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Det er mange forbrukere som har sett gjennom Telenors "abonnementsstruktur" for lenge siden -- uansett hva de lanserer og uansett hva prisen er så betaler brukeren det samme som han alltid har gjort, fordi de skrur opp prisen på andre ting og justerer og lurer til seg penger.

 

Jeg er _så_ lei av at Telenor aldri kan lansere et "ærlig" abonnement eller tjeneste. Det er _alltid_ noe med liten skrift som gjør at jeg mister lysten på det de har å tilby.

Lenke til kommentar

Det er gratis å ringe til alle Telenor sine kunder. Dette gjelder også Djuice kunder, ifølge 09000 Kundeservice.

 

Selv har jeg Djuice Allstar som er et utgått abonnement fra Djuice sin side. Men har ikke tenkt til å skifte med det første. Med mitt forbruk så er det billigere en alt det andre de har lansert :)

Endret av Andreas-J
Lenke til kommentar
1. november lanseres FriVenner.

Med FriVenner kan du ringe så mye du vil til over 2 millioner Telenor mobilkunder for kr 0,- i minuttet.

Ringe for 0,- i minuttet gjelder også til Telenors bedriftskunder, men ikke til djuicekunder.

 

Hvor har du fått den informasjonen fra? Ifølge hun på kundeservicen var det gratis til alle TelenorMobil abonnementer. Privat, bedrift eller djuice skulle ikke ha noe å si..

Lenke til kommentar
1. november lanseres FriVenner.

Med FriVenner kan du ringe så mye du vil til over 2 millioner Telenor mobilkunder for kr 0,- i minuttet.

Ringe for 0,- i minuttet gjelder også til Telenors bedriftskunder, men ikke til djuicekunder.

 

Hvor har du fått den informasjonen fra? Ifølge hun på kundeservicen var det gratis til alle TelenorMobil abonnementer. Privat, bedrift eller djuice skulle ikke ha noe å si..

 

Står å lese i pressemeldingen. Dessuten er det ikke gratis. Koster 89 øre i oppstart, og det er en blodpris!

Lenke til kommentar

Hva er det med at de skal ha nesten en hel krone i oppstart hver gang du ringer med disse nye "fri"-abonnementene sine? Det er jo ikke gratis da - og det er jo nesten direkte villedende å si at det koster 0,- per minutt ...

 

Og hvorfor klarer de ikke lansere tilleggstjenester med disse prisene istedenfor eget abonnement? Da må man jo velge enten det ene eller det andre?

 

Nei, jeg er ikke imponert.

 

(som netcom-ansatt er jeg kanskje en smule partisk, men jeg hadde ikke vært imponert om jeg ikke hadde vært det heller)

Endret av zegenie
Lenke til kommentar

Mitt tips er å heller fokusere på en leverandør som gir deg FRI venner tjeneste.

 

Det firmaet heter

 

CHESS

 

 

Så derfor bytt IDAG og ikke klag på de som er dyre(re) for da ser de som er dyre at de må justere sine priser, som igjen skaper mer konkurranse.

 

Chess Friends

 

Gjør som mine venner og meg har gjort ... Bestill idag! :D

Lenke til kommentar
Hva er det med at de skal ha nesten en hel krone i oppstart hver gang du ringer med disse nye "fri"-abonnementene sine? Det er jo ikke gratis da - og det er jo nesten direkte villedende å si at det koster 0,- per minutt ...

 

Og hvorfor klarer de ikke lansere tilleggstjenester med disse prisene istedenfor eget abonnement? Da må man jo velge enten det ene eller det andre?

 

Nei, jeg er ikke imponert.

 

(som netcom-ansatt er jeg kanskje en smule partisk, men jeg hadde ikke vært imponert om jeg ikke hadde vært det heller)

 

Vel, til Netcoms fordel har de dette som tjeneste og ikke eget abonnement. Men de har fortsatt oppstart på hver samtale med Netcom Venner og reklamerer for det som "gratis" på lik linje med Telenor. På Netcom.no står det blant annet "Sjekk om det er noen du kan lommeringe til gratis", regner med det er en hentydning til reklamekampanjen de kjører for tiden.

 

Forskjellen er at Telenor tar 0,89 i oppstart for hver samtale mens Netcom tar 0,69 i oppstart for hver samtale. Så Netcom er billigere og en tjeneste, mens hos Telenor kan man ringe flere "gratis" men må velge et helt eget abonnement.

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Mitt tips er å heller fokusere på en leverandør som gir deg FRI venner tjeneste.

 

Det firmaet heter

 

CHESS

 

 

Så derfor bytt IDAG og ikke klag på de som er dyre(re) for da ser de som er dyre at de må justere sine priser, som igjen skaper mer konkurranse.

 

Chess Friends

 

Gjør som mine venner og meg har gjort ... Bestill idag! :D

 

Chess Friends er min favoritt av slike vennetjenester også, men blir dessverre ikke Chess på meg da jeg ikke har noen i den nærmeste omgangskretsen eller familien som er Chess-kunder.

Lenke til kommentar
Djuice friends, djuice zero, frihet og frivenner. Jeg skjønner bare ikke disse abonnementene, det er blodpriser hvis du kjøper med subsidiert telefon.

 

Telenor, vær så snill, lag heller tillegstjenester! Og telenor er telenor i mine øyne, ikke telenor og djuice

 

så lenge telenor lister opp djuice priser på telenormobil.no så vil jeg påstå det er en og det samme.

 

pokker og, til og med telepriser.no sorterer djuice under telenor mobil.

 

alt i alt så er djuice rett og slett bare en undergruppe av telenor abonnementer. at telenor driver å setter opp virtuelle barrierer der i gården er så en kan få grå hår av...

 

sjekket forresten litt rundt på telepriser.no. etter hva jeg kunne finne var det bare to andre operatører som benytter telenors nett, resten var på netcom...

Lenke til kommentar
Mitt tips er å heller fokusere på en leverandør som gir deg FRI venner tjeneste.

 

Det firmaet heter

 

CHESS

 

 

Så derfor bytt IDAG og ikke klag på de som er dyre(re) for da ser de som er dyre at de må justere sine priser, som igjen skaper mer konkurranse.

 

Chess Friends

 

Gjør som mine venner og meg har gjort ... Bestill idag! :D

 

Chess Friends er min favoritt av slike vennetjenester også, men blir dessverre ikke Chess på meg da jeg ikke har noen i den nærmeste omgangskretsen eller familien som er Chess-kunder.

jeg hadde chess jeg også, hadde regning på 350kr mnd sånn ca + -

Skifta til telenor nonstop og i dag har jeg ca 325kr ^^

men sender ufatelig mange sms og mms enn jeg gjore før :D

Lenke til kommentar

Nonstop er en god ting hvis du primært sender MMS og SMS.

 

Jeg bruker SMS og MMS mindre og mindre.

Bruker heller MSN og mail, og da er datapriser interessant.

 

Jeg testet for en stund siden at hvis jeg sendte samme mengde tekst som epost istedet for SMS, så kostet eposten 3 øre, mens SMS'n kostet 40 øre.

 

 

 

Det sier litt om hvor overpriset SMS egentlig er.

 

 

 

 

Ja takk til fastpris på datatrafikk !

Endret av g5
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...