Gå til innhold

Ny Windows Mobile i februar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, det er mulig å oppgradere. Det kommer stort sett an på produsentens villighet til å gi deg denne muligheten. Mange mobiler med wm5 er jo oppgradert til wm6.

Det er som regel snakk om en flash som gjør at du mister det du har på den da, men det burde for de fleste brukere som vil vurdere en sånn sak ikke gjøre noen forskjell.

 

Hvis ikke skal det nok være mulig å gjøre det litt på egen hånd også ;)

Lenke til kommentar
Blir dette ala noe det Ericsson hadde på sine knallmodeller? Sånn horisontal hovedmeny, vertikal undermeny?

Og Nokia, som vel var tidligere ute med det i S60 (da kalt Series 60) om jeg ikke husker helt feil. Fullt mulig jeg gjør det.

 

Samsung har vel og hatt det så lenge jeg kan huske i enkelte mobiler.

Lenke til kommentar

Hm, ja. De har jeg ikke for mye erfaring med, så beklager det. Trodde du siktet til sidelengsblaing i f.eks. innstillinger og galleri, som vel ikke har vært så lenge hos SE. Men da tok jeg nok grundig feil der :)

 

Uansett, ser spennende ut det her, WM trenger forbedringer/forandringer hvis de skal nå ut til større publikum.

Lenke til kommentar

SE er fortsatt en fersking i markedet, hehe. Om du ser på dette bildet av en T39 (drømmetelefon!), så kan du se øverst på skjermen det som er hovedmenyen, sortert horisontalt bortetter. Telefonen hadde bare to piltaster (høyre og venstre), og for å komme inn i undermenyen trykte man "Yes", og bladde nedover, med de samme piltastene. Høres kanskje innviklet ut, men det er faktisk ganske enkelt. Enda enklere på de Ericssonene som hadde fireveis navigasjonstast.

 

Etter å ha brukt WM i nesten to år, så ser jeg også helt klart forbedringspotensiale, men det er også mye bra de bør holde på, så det ikke mister alt særpreg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...