Gå til innhold

Omtale av Microsoft Wireless Racing Wheel (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt uenig i at dere trekker karakteren for et ratt fordi det ikke er så mange gode spill som bruker rattet enda. Da vil jo ikke karakteren lenger være riktig om ett års tid, selv om kvaliteten faktisk er den samme. En av grunnene til at jeg også synes det er tullball å anmelde konsoller.

Endret av Ultrag
Lenke til kommentar
Kan man bruke rattet uten pedalene? Altså få gasset/bremset med knappene på rattet...

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg bor i en svært liten leilighet og ikke har plass til å utfolde meg fritt foran TVen ;p

7671167[/snapback]

Ja det funke. Spilte PGR3 med D-pad-styring og knapp-gassing, og da gjorde motorene sin jobb og dro rattet vekk fra meg når jeg svingte med D-padden

Lenke til kommentar

Om rattet kan brukes uten pedaler avhenger bare av spillet, og dets muligheter til å velge oppsett. Pedalene tilsvarer de analoge avtrekkerne på skuldrene til gamepaden, hvis du skal bruke rattet uten pedaler må derfor bilspillet la deg velge et oppsett hvor disse avtrekkerne ikke brukes til noe essensielt.

 

Litt uenig i at dere trekker karakteren for et ratt fordi det ikke er så mange gode spill som bruker rattet enda. Da vil jo ikke karakteren lenger være riktig om ett års tid, selv om kvaliteten faktisk er den samme. En av grunnene til at jeg også synes det er tullball å anmelde konsoller.

7672437[/snapback]

Hvor i alle dager har du det fra at vi har gitt trekk i karakteren for det? Selvfølgelig har vi ikke det, og jeg kan ikke helt se hvordan du har kommet frem til den konklusjonen. Men det er viktig å nevne slikt i en omtale. Det kan være ganske avgjørende for om noen vil kjøpe rattet nå, eller vente til det eventuelt kommer flere spill som rettferdiggjør kjøpet.

 

Konsoller har vi da heller ingen tradisjon for å gi karakter her på Gamer.no, men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse dette :)

Synes kanskje at karakteren var litt lav, men det er vel min mening.

Har rattet selv og har testet det på PGR 3 og Test Drive Unlimited.

Dumt at ikke sistnevnte spill støtter Force Feedback for det hadde vært helt knall etter min mening.

 

Har Forza i hyllen så jeg gleder meg til å teste ut det med skikkelig ratt med tanke på at anmelderen likte spillet med ratt :)

 

Gleder meg vilt til Forza 2 kommet og ser opp til å teste det ordentelig med ratt.

 

Har hørt rykter om et Gran Turismo spill til 360 :) Noen som vet om dette kommer og om det støtter Force Feedback?

Lenke til kommentar
Litt uenig i at dere trekker karakteren for et ratt fordi det ikke er så mange gode spill som bruker rattet enda. Da vil jo ikke karakteren lenger være riktig om ett års tid, selv om kvaliteten faktisk er den samme. En av grunnene til at jeg også synes det er tullball å anmelde konsoller.

7672437[/snapback]

Hvor i alle dager har du det fra at vi har gitt trekk i karakteren for det? Selvfølgelig har vi ikke det, og jeg kan ikke helt se hvordan du har kommet frem til den konklusjonen. Men det er viktig å nevne slikt i en omtale. Det kan være ganske avgjørende for om noen vil kjøpe rattet nå, eller vente til det eventuelt kommer flere spill som rettferdiggjør kjøpet.

 

Konsoller har vi da heller ingen tradisjon for å gi karakter her på Gamer.no, men det er en annen diskusjon.

7672567[/snapback]

 

Jeg leste kanskje ikke godt nok, fikk bare inntrykk av at det ikke var så mye annet negativt enn akkuratt dette som var nevnt i konklusjonen deres. ;) Men jeg har testet rattet selv og er enig i karakteren. :)

Lenke til kommentar
Klarer liksom ikke å se for meg at rattet kan ligge stødig i fanget, serlig når anmelderen  hinter om man må være noen hakk større en det jeg er for at festene skal funke.

7672745[/snapback]

Jeg har langt fra amerikanske lår selv, men det ligger likevel godt (relativt, kan selvsagt ikke måle seg mot å ha det festet til et bord).

 

Jeg leste kanskje ikke godt nok, fikk bare inntrykk av at det ikke var så mye annet negativt enn akkuratt dette som var nevnt i konklusjonen deres. ;) Men jeg har testet rattet selv og er enig i karakteren.  :)

7673072[/snapback]

Det er ingen store svakheter. Det er jevnt over godt, uten å være supert. Det når for eksempel ikke opp til ratt som Logitech Driving Force Pro, MOMO Racing eller G25.

Lenke til kommentar
Hurtigfeste i hardplast? :hmm:

Kraftig skrue i plast? :hmm:

 

Jeg fikk en veldig "plastic fantastic" følelse av det rattet. Skrangling nei... men knirk, skviiik og piip? Vil G25 fungere med Xbox360 så er det et mye bedre valg, men sikkert dyrere.

7675148[/snapback]

 

Langt fra. Solid og solid. Skulle jeg trekke på noe må det være at pedalsettet ikke er optimalt, og at man lett sklir litt ned i denne gropen som er der. Men det er ikke noe stort problem, egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tok å kjøpte rattet som julegave til megselv, og er strålende fornøyd. PGR3 fikk sin renessanse med dette rattet, og spillet er igjen ufattelig gøy.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...