Gå til innhold

Omtale av Red Steel (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omtrent som forventet. Spillet har nærmest fått 5-ere og 6-ere over hele linja. Ubisoft har vel allerede hintet om en oppfølger. Forhåpentligvis får de fikset kontrollene og implementert online i toeren.

 

Selv om det er middelmådig er det absolutt viktig for Wii å ha et eksklusivt FPS-spill på dag 1 for å vise at Nintendo slett ikke bare byr på barnespill som folk liker å tro.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Anmeldelsen var grei den, men litt overdrevent bruk av den samme frasen for å beskrive noe negativt.. Virker nesten som om artikkelforfatteren visste han måtte skrive noe negativt, men egentlig ikke hadde spesielt lyst. La meg demonstrere:

 

Dessverre uteblir humoren i for stor grad...
Dessverre blir det ikke mye tid til å pleie forholdet...
Dessverre fungerer ikke denne funksjonen optimalt...
Dessverre er sverdets bevegelsesmønster begrenset...
Dessverre blir de fleste samtalene komiske av dårlig stemmegivning...
Dessverre lider denne modusen under de samme problemene...
Dessverre gir Ubisoft oss en relativt middelmådig forsøkskanin...

Jeg skjønner at det hastet med å få denne artikkelen ut av døra, men en ekstra gjennomlesning til slutt hadde sikkert ikke skadet. :)

Lenke til kommentar

Spennende anmeldelse av et spennende spill... dog fortsatt veldig usikker på om jeg skal skaffe meg det...

 

Reagerte dog noe på sammenblandingen av hong-kong filmer og det som virker som et yakuza-spill, om anmelderen da ikke faktisk mener at spillet låner mer av førstnevnte enn av japanske gangsterfilmer... i så fall skal jeg holde kjeft (og ellers er det vel egentlig bare pirk da også).

Lenke til kommentar

Har no fått tid til å spille dette noen timer siden sist. Og eg har bare ein ting å si, spillet vokser på meg. Syns faktisk dette er fantastisk morro altså. Spillet hadde nok blitt litt penere med RGB-kabelen eg venter på, men det duger. Musikken er også som sagt fleire ganger meget bra og hjelper virkelig på stemninging når.

 

Førsteintrykket spiller gav meg var sånn passe, men gi det noen timer og sørg for å justere til kontrollene så blir det ganske artig. Godt med litt variasjon fra TP og Wii Sports.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...