Gå til innhold

Er dette en ny Sony Ericsson?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den skal ikkje heiter K790i (og ja det er allereie ein telefon som heiter det).

 

Denne er ikkje fake siden sidene som la ut bildene blei kontakta av advoktanen til Sony Ericsson for å få fjernet bildene.

 

Fyren som la ut bildene først pleier alldri å poste fake bilder heller.

 

Men 2 MPX har ikkje noke i cyber-shot serien å gjera spør du meg, da kan man likegodt kjøpt K750i eller K610i :hmm: .

Lenke til kommentar
Den skal ikkje heiter K790i (og ja det er allereie ein telefon som heiter det).

 

Denne er ikkje fake siden sidene som la ut bildene blei kontakta av advoktanen til Sony Ericsson for å få fjernet bildene.

 

Fyren som la ut bildene først pleier alldri å poste fake bilder heller.

 

Men 2 MPX har ikkje noke i cyber-shot serien å gjera spør du meg, da kan man likegodt kjøpt K750i eller K610i :hmm: .

7103718[/snapback]

 

Det er samme kamera i denne som i K750.

Men cybet-shot branding selger, på samme måte som CZ gjør det, det er bare markeds føring.

Denne skal konkurere mot 6233.

Min end kamera mobil altså, en slags K510 oppfølger.

:)

Lenke til kommentar
Tastene er iallefall hentet fra P900. Det betyr derimot ikke at Sony Ericsson ikke har brukt dem enda en gang, men de var en tro kopi av dem til P900 ;)

 

Skeptisk... :p

7103941[/snapback]

 

Vel, bildene har blitt fjernet på oppfordring, vet ikke om det sier deg noe jeg?

:)

Denne får dessuten en Walkman "bror" eller søster om du vil, altså lik mobil, bare fokus på musikk, og ikke på kamera.

:)

Med Walkman 2.0v

:)

Lenke til kommentar
Men cybet-shot branding selger, på samme måte som CZ gjør det, det er bare markeds føring.

7103886[/snapback]

Nja, ikke helt det samme. CZ brukes bare på de virkelige kameramobilene til Nokia. N93, N73, N90.. Der hvor ikke kameraet er hovedpoenget brukes heller ikke CZ, og heller ikke CZ-markedsføring. Du finner ikke en mobil markedsført med CZ, uten et kamera helt i toppen.

 

Cybershot ser derimot ut til å være noe de skriver bare for markedsføring, uavhengig om den har noen form for killer-kamera eller ikke.

Lenke til kommentar

Har hørt det om walkman eg også ja, sku vert bilde av den no.

 

Og både SE-NSE og Esato har fjernet bildene så det seier vell noke.

 

BTW for de som synst denne er styg så kan det alltids bli endra noke før lansering.

Foreksempel dette bildet er mest sannsynlig K800i:

new-se_web.jpg

(Den blei ganske annerledes)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...