Gå til innhold

Test: Dette er mobil-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser for meg at urokråkene bakerst i klasserommet setter opp en matboks og skjuler en slik bak matboksen. Såpeoperaer blir sett og ingenting lært.

 

Det var veldig mye lydstøy på opptaket. Hvis jeg reiser til Cebit en gang så bør jeg kanskje ta med meg ørepropper for ikke å få vondt i hodet av å gå rundt der en hel dag.

Lenke til kommentar

jeg har flere ganger fått spørsmål om jeg ikke hadde tenkt på å bytte ut den gamle slitte mobilen jeg har nå, og hver gang har jeg svart 'jeg kommer ikke til å bytte før jeg kan se video og tv på mobilen'

 

nå regner jeg med at når den kan vise tv så kan den spille av video så det ser ut til at jeg må bytte telefon om ikke så altfor lenge ;)

Lenke til kommentar
jeg har flere ganger fått spørsmål om jeg ikke hadde tenkt på å bytte ut den gamle slitte mobilen jeg har nå, og hver gang har jeg svart 'jeg kommer ikke til å bytte før jeg kan se video og tv på mobilen'

 

nå regner jeg med at når den kan vise tv så kan den spille av video så det ser ut til at jeg må bytte telefon om ikke så altfor lenge ;)

5781407[/snapback]

 

hehe, men nå kan du si at du vil vente til det kommer større harddisker for det er et must og må komme i løpet av ikke så alt for lang tid. Det er jo bare tull dette med minnekort etc, blir jo ingenting ut av det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...