Gå til innhold

Duket for GeForce Go 7800 GTX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, artikkelen sier nå spesifikt:

 

Samme effektforbruk som GeForce Go 6800 Ultra

I så fall får man over to timer med en XPS2.

 

Og ja, den blir dyrere enn en desktop maskin med tilsvarende ytelse, men noen av oss behøver faktisk en kraftig bærbar. Og skal vi kjøpe en slik PLUSS en desktop maskin med 7800 grafikk og høy ytelse er det ikke sikkert at regnestykket blir noe bedre...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se ytelsen spesifikt på denne brikken :)

Men kan se ut som at de bruker 20 pipelines, som på 7800GT?

Ettersom scoren var på 6642, noe som er vel 12-1300 poeng over 6800Ultra?

Det som er imponerende er at det ikke skal trekke mer strøm.. Lurer på om FS vil selge maskiner med denne brikken? Den skal i så fall inn i min M3438 :D

Lenke til kommentar

Syns det er bra at Nvidia kommer såpass kjapt med nye grafikkort til bærbare også, men jeg gleder meg mest til et Go 7600GT kommer, dersom det er det mid-end korta vil hete. Hadde tenkt å kjøpe meg bærbar, men jeg har ventet en syund nå, så kan like gjerne vente til det kommer en bærbar med et slikt kort. Lurer kraftig på hvordan et slikt kort vil yte, spesielt i forhold til Go 6600GT med tanke på strømforbruk.

 

Noen som vet om det vil komme et Go 7600GT til bærbare? og om det vil bli veldig lenge til?

Lenke til kommentar

Morsomt.

 

Lurer på om noen av produsentene setter isammen en lappare med dette grafikk-kortet og en AMD prosessor. Da hadde jeg fort blitt noen kroner fattigere. Men det blir vel dell+intel, da XPS-en er mest elegant av de "slepbare". På en annen side, så kan du få en ganske hissig SLI stasjonær til samme pris da..

Lenke til kommentar

Stilig, men hva er effektforbruket oppgitt i watt (og ikke i andre GPU'er) ?

 

Er det noen som kan svare på om denne GPU'en gjør at vifter må svive og lage ekstra støy, eller om en er nødt å ha ekstra kraftige og bråkete vifter på grunne av GPU'en alene. Kommer denne i noen form for "Centrino" løsninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...