Gå til innhold

TEST: Samsung UE55KS7005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte denne (49") til 10995,- fra Hi-Fi-klubben og "fikk med" en Samsung A 9.7 Tab så kan jeg kjøre spotify på TV'en/anlegget via smartview. Veldig fornøyd med pris/ytelse forholdet.

(OBS! eneste negative jeg har opplevd så langt er at spotify ikke har utviklet app til TIzen ennå)

Endret av Cain_85
Lenke til kommentar

Skulle ønske dere kunne legge ved bilde eller kommentere hvordan tilkoblingene er på tv'ene dere tester. Om det er breakout-box, sidevendte eller bakovervendte. Heller ikke Samsung informerer eller legger ved bilde av dette - ikke i manualer heller..

 

Det er One-Connect boks på disse.

 

Så da går det en strømkabel og en "One-Connect" kabel til TV'en. De gir med kabelklemmer i boksen slik at disse to kan følge hver sin fot ned og bak om man vil skjule kablene

Lenke til kommentar

Skulle ønske dere kunne legge ved bilde eller kommentere hvordan tilkoblingene er på tv'ene dere tester. Om det er breakout-box, sidevendte eller bakovervendte. Heller ikke Samsung informerer eller legger ved bilde av dette - ikke i manualer heller..

 

Hei. Denne TV-en bruker den samme OneConnect-boksen som KS8005 og KS9505. Ergo har du de aller fleste tilkoblingene i denne boksen, med unntak av blant annet strøm og LAN-porten, som sitter på TV-en. Strøm-kabelen har en knekk på seg så den ikke skal bygge mye ut fra TV-en, mens de resterende kontaktene sitter inne i et lite rom og peker langs med bakveggen.

 

Bilde av boksen ser du nederst på første side her: http://www.tek.no/artikler/test-samsung-ue55ks8005/347485

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer dere til å teste en av oled tvene fra 2016 etterhvert? Interessant å se en sammenligning med en av de bedre lcdene spm er ute.

 

Enig. Dette fortalte de tidligere at var på vei, så gleder meg. Håper de kan sammenligne direkte mellom en type som KS7005, med video av begge TVer gjerne også!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...