Gå til innhold

TEST: Samsung UE55KS7005


Anbefalte innlegg

Har prøvd 2 stk av denne nå og begge har store problemer, Det meste ligger på bildesiden men den har også et par byggtekniske utfordringer.

 

Vi tar bildet først :

Tv`n er helt ubrukelig opp av eske og må kalibreres, Da mener jeg ikke kalibreres med det blotte øyet men pro kalibrering.

Tv`n har store problemer med clouding og man kan se en liten stripe rundt tv`n som er lysere en resten av skjermen. Farger når aldri helt den dypheten jeg ønsker og sortnivået er ikke der jeg vil ha det.

 

Rent byggteknisk har begge jeg har testet bakplater som går opp i limingen, 1 av de jeg testet hadde også problemer med handshake over den eksterne tilkoblingsboksen.

 

Hadde satt pris på om denne testen og eventuelt selgere der ute informerte meg om det negative med denne modellen noe som ikke har skjedd. Derfor skriver jeg dette her så andre kan bli informert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med 4k på en 55"

 

At det blir langt bedre bildekvalitet så klart og med rett tilleggsutstyr som hjemmkinoforsterker å sånt som også er satt til å vise 4k tro meg det er forskjell ...du får d til å høres ut som 55 er liten tv og ikke trenger 4k... vel verden går videre for oss som faktisk er intr i dette men den kjedelige eldre generasjonen klarer ikke å bry det en tanke engang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...