Gå til innhold

FEATURE: Slik blir Xbox One i framtida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MS har vist seg flittig i å endre på GUI på konsoll tidligere, kjekt å se de kjører flat pedal på One også. Det kan bare ble bedre og kjappere enn det er i dag da.

Den nye kontrollen ser artig ut, men jeg kan neppe rettferdiggjøre prisen mtp. Hvor lite brukstid jeg har på både One og PC altså :/

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en next-gen konsoll før 4K støtte kommer

Da tror jeg du må vente til neste generasjon.

 

Tror nok man må vente 2-3 generasjoner før man får det. XboxOne klarer jo ikke 1080p en gang som har vært standard innenfor PC verdenen i lang tid. Ser man på utviklingen fra Xbox 360 så har de jo bare gått fra 720p og opp til 900p på 8 år, så da blir vel neste Xbox 1080p da.

Lenke til kommentar

 

 

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en next-gen konsoll før 4K støtte kommer

 

Da tror jeg du må vente til neste generasjon.

Tror nok man må vente 2-3 generasjoner før man får det. XboxOne klarer jo ikke 1080p en gang som har vært standard innenfor PC verdenen i lang tid. Ser man på utviklingen fra Xbox 360 så har de jo bare gått fra 720p og opp til 900p på 8 år, så da blir vel neste Xbox 1080p da.
ikke bare er det bare 900p, men 900p 30fps. De fleste pcer har jo kjørt 1080p 60fps i 10 år.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det som drepte Wii u var elendig markedsføring. Treffer fremdeles mennesker her inne og ute i butikker som tror Wii u er en form for nettbrett som kobles til Wii.

Lenke til kommentar

 

Wii U har vel ikke vært relevant siden..noensinne ?

 

"Relevant" må du nesten definere nærmere. Mange hadde forhåpninger til Wii U, og det virket en stund som om tredjepartsutviklere ville satse på konsollen (jeg forstår "relevant" som støtte fra utviklere).

Nintendo lovet gull og grønne skoger når det kom til 3.parts støtte ja, noe de også gjorde med Wii (som jo var ganske bra helt til gimmickbølgen falt til ro). Det gjenstår nå å se hvor det legger seg hardwaremessig i forhold til One og PS4, og hvor vidt det er lett å utvikle til denne uten å måtte i hjelskalere spillene nedover. Tror og håper ikke Nintendo kjører seg ut på den fronten igjen sammen med ett ustyrlig ELENDIG PR-apparat allerede fra avdukingen av konsollen. Det er faktisk helt vanvittig hvor mye Nintendo tryna med Wii U altså.

 

Men nå står de jo ikke alene om PR-krise da, MS gjorde det ikke lett for seg selv de heller med tabbe på tabbe i forkant av lansering. Men de har riktignok gitt jernet og virkelig hentet seg inn igjen.

 

Sony kruser avgårde på begges bekostning og fatale tabber, full fest i de lokalene om dagen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva svarer Sony med nå da. Gratis nedlastning av PS3-spill du måtte ha, bare ved å putte i PS3-platen inn i PS4-boksen? Og toppe det med at man ikke behøver å ha platen stående i maskinen for evig og alltid, men at man kan legge den tilbake på hyllen etter at den er innregistrert? Evt. dersom de er så redd for piratbrukere, så kan de kreve en liten sum for at man skal kunne få tillatelse til å legge den på hyllen. F.eks. omkring 5 dollar elns.??

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...