Gå til innhold

Forbrukerutgaven av Oculus Rift først til neste sommer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan fint vente. Den startet med 720p skjerm som var for dårlig. Den nye varianten har 1080p skjerm som fortsatt ikke er bra nokk. Forhåpentlig er third time the charm og mulig den ferdige oculus blir å ha f.eks 1440p skjerm ?

 

Håper å se utviklere gi "proper" oculus støtte til spillene sine når forbrukerutgaven endelig kommer på markedet.

 

Spill som Bioshock Infinite, Portal 1,2, Half Life, 7 Days to Die, Metro Redux, Far Cry 3, 4 er blandt det jeg gleder meg til å få brukt oculusen til.

 

Utenom å spille så gleder jeg meg vilt til muligheten å bruke oculusen som en virtuell kinosal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan fint vente. Den startet med 720p skjerm som var for dårlig. Den nye varianten har 1080p skjerm som fortsatt ikke er bra nokk. Forhåpentlig er third time the charm og mulig den ferdige oculus blir å ha f.eks 1440p skjerm ?

 

Håper å se utviklere gi "proper" oculus støtte til spillene sine når forbrukerutgaven endelig kommer på markedet.

 

Spill som Bioshock Infinite, Portal 1,2, Half Life, 7 Days to Die, Metro Redux, Far Cry 3, 4 er blandt det jeg gleder meg til å få brukt oculusen til.

 

Utenom å spille så gleder jeg meg vilt til muligheten å bruke oculusen som en virtuell kinosal.

 

Virtuell kinosal? Hvordan fungerer det?

Lenke til kommentar

 

Kan fint vente. Den startet med 720p skjerm som var for dårlig. Den nye varianten har 1080p skjerm som fortsatt ikke er bra nokk. Forhåpentlig er third time the charm og mulig den ferdige oculus blir å ha f.eks 1440p skjerm ?

 

Håper å se utviklere gi "proper" oculus støtte til spillene sine når forbrukerutgaven endelig kommer på markedet.

 

Spill som Bioshock Infinite, Portal 1,2, Half Life, 7 Days to Die, Metro Redux, Far Cry 3, 4 er blandt det jeg gleder meg til å få brukt oculusen til.

 

Utenom å spille så gleder jeg meg vilt til muligheten å bruke oculusen som en virtuell kinosal.

 

Virtuell kinosal? Hvordan fungerer det?

noe slik? :)

https://www.youtube.com/watch?v=bJpO4tUZ3HE

Lenke til kommentar

Kan fint vente. Den startet med 720p skjerm som var for dårlig. Den nye varianten har 1080p skjerm som fortsatt ikke er bra nokk. Forhåpentlig er third time the charm og mulig den ferdige oculus blir å ha f.eks 1440p skjerm ?

 

 

Tror dessverre ikke dette er godt nok heller.. Når vi har øya så klistra inntil skjermen så tror jeg vi må rett på 3840x2160 eller enda høyere.. Men da blir naturligvis ytelse et veldig stort problem etterhvert, vanskelig det her.. Man har også en stor utfordring med motion sickness, her må man også få gjort noe drastisk, men jeg vet ikke helt hva..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...