Gå til innhold

PlayStation har solgt tre ganger så mye som Xbox de siste tre månedene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpe det fortsetter slik. Men at det kan balansere seg litt om/når Microsoft gjør seg fortjent til det igjen. Først å fremst med å slutte å drite seg ut hele tiden. Og for det andre ved å levere noen knall bra spill som en kun kan spille på XBO.

 

Håpe at engang i slutten av 2015 så har dem noe å vise.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

13 land mot 50 ++ land.. Sonysonysony.. Ingen bryr seg Om salgstalla dåka

 

MS velger selv å ikke lansere til flere land, og de har jo åpenbart noen konsoller til overs å selge unna, det er ikke noe som tvinger de til å levere til få land, så dette er i aller høyeste grad ett reelt må på suksess, en suksess som i liten grad er tilstedeværende for MS.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mener også at nå trengs det bare flere spill til siste generasjon konsoller, skal selv kjøpe en xbox i tillegg til PS4'n når det kommer noen spill som er eksklusiv der som jeg synes virker verdt pengene.

 

Nå var det magert på spillfronten det første året med ps3 også, men syns det gikk kortere tid før det begynte å bli mange spill jeg bare måtte ha

Lenke til kommentar

 

Sony gjengen bryr seg.

Slik som Microsoft gjengen gnålet om sist generasjon da X360 ledet med mange millioner i flere år med mer solgte enheter en PS3. Men ble tatt igjen som sagt av Sony til slutt.

 

Det var en, haha.

Detta med antall solgte konsoller skjønner jeg ikke at vanlige gamere bryr seg om. :hm:

Lenke til kommentar

 

 

Sony gjengen bryr seg.

Slik som Microsoft gjengen gnålet om sist generasjon da X360 ledet med mange millioner i flere år med mer solgte enheter en PS3. Men ble tatt igjen som sagt av Sony til slutt.

 

Det var en, haha.

Detta med antall solgte konsoller skjønner jeg ikke at vanlige gamere bryr seg om. :hm:

 

Er jo Sony som sliter mest, dem har tapt sykt mye penger, dermed så håper jeg Sony gjør det bra med PS4 og familien (Vita er sekunder fra døden i markedet, selvom jeg synes den maskinen er knall).

Siden du sa det var en, da sikter du meg som en av Sony gjengen. Hvorfor det når du åpenbart er del av Microsoft gjengen?

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

 

Sony gjengen bryr seg.

Slik som Microsoft gjengen gnålet om sist generasjon da X360 ledet med mange millioner i flere år med mer solgte enheter en PS3. Men ble tatt igjen som sagt av Sony til slutt.

 

Det var en, haha.

Detta med antall solgte konsoller skjønner jeg ikke at vanlige gamere bryr seg om. :hm:

 

De bryr seg vel antakelig fordi salgstall påvirker hele spillmiljøet og hva som satses på og ikke satses på.

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er jo absolutt i alles interesse at begge konsollene gjør det bra! Det vil jo resultere i mer utvalg og mer konkurranse som er godt for begge partene av fanboy-gruppene.

 

Proprietære plattformer fører ikke til mere utvalg og mere konkurranse, jeg mener derfor det IKKE er i min interesse at både MS og PS4 gjør det bra, fordi de representerer en type plattform som ikke er bra for konkurransen.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er jo absolutt i alles interesse at begge konsollene gjør det bra! Det vil jo resultere i mer utvalg og mer konkurranse som er godt for begge partene av fanboy-gruppene.

Proprietære plattformer fører ikke til mere utvalg og mere konkurranse, jeg mener derfor det IKKE er i min interesse at både MS og PS4 gjør det bra, fordi de representerer en type plattform som ikke er bra for konkurransen.

 

AtW

Både Steam og Origin er like lukkede plattformer som Xbox og PS4 er. Eneste jeg kommer på som er annerledes er Gog.com.

Lenke til kommentar

 

 

Det er jo absolutt i alles interesse at begge konsollene gjør det bra! Det vil jo resultere i mer utvalg og mer konkurranse som er godt for begge partene av fanboy-gruppene.

Proprietære plattformer fører ikke til mere utvalg og mere konkurranse, jeg mener derfor det IKKE er i min interesse at både MS og PS4 gjør det bra, fordi de representerer en type plattform som ikke er bra for konkurransen.

 

AtW

Både Steam og Origin er like lukkede plattformer som Xbox og PS4 er. Eneste jeg kommer på som er annerledes er Gog.com.

 

 

En steamboks er ikke like proprietær, en PC er det definitvt ikke

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...