Gå til innhold

Lurte Apple-fansen med en 100-kroners klokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skremmende at det fins mennesker som er så fanatiske eple-tilhengere at de elsker hver eneste produkt de gir ut er enig med alt de gjør. Ekstremister har vel noen av den samme tankegangen.

 

Du har vel ikke tenkt over at de som ble spurt ikke vet bedre? Har ingenting med fanatisk å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Skremmende at det fins mennesker som er så fanatiske eple-tilhengere at de elsker hver eneste produkt de gir ut er enig med alt de gjør. Ekstremister har vel noen av den samme tankegangen.

 

Dette er ikke skremmende i det hele tatt. Det finnes massevis av folk som ikke har teknisk innsikt eller interesser der ute, og spør du mange nok finner du en fin samling du kan lage humorinnslag av. Det finnes værre ting enn at man klarer å finne fire-fem personer som ikke har peiling på klokker og er Apple-tilhengere.

 

Tror du virkelig man ikke hadde klart å gjøre det samme med en Sony klokke eller en Samsung klokke? Jeg tror man hadde fått masse moro ved å gå ut med Galaxy Gear og si at det er en blanding av Samsung og Omega.

 

Bare for å illustrere hvor dumme folk kan være på Jimmy Kimmel, her er folks reaksjoner på Obamas "landets tilstand" tale dagen før han hadde holdt den.

Lenke til kommentar

Skremmende at det fins mennesker som er så fanatiske eple-tilhengere at de elsker hver eneste produkt de gir ut er enig med alt de gjør. Ekstremister har vel noen av den samme tankegangen.

Er vel ikke for ingenting jeg kaller en viss type telefon for NoobPhone :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skremmende at det fins mennesker som er så fanatiske eple-tilhengere at de elsker hver eneste produkt de gir ut er enig med alt de gjør. Ekstremister har vel noen av den samme tankegangen.

Du har vel ikke tenkt over at de som ble spurt ikke vet bedre? Har ingenting med fanatisk å gjøre.

 

 

Ikke vet bedre enn hvordan en normal klokke fungerer?

 

Når det er sagt tror jeg kanskje han fyren i illustrasjonfotoet kødda litt, men vanskelig å si.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Skremmende at det fins mennesker som er så fanatiske eple-tilhengere at de elsker hver eneste produkt de gir ut er enig med alt de gjør. Ekstremister har vel noen av den samme tankegangen.

 

Dette er ikke skremmende i det hele tatt. Det finnes massevis av folk som ikke har teknisk innsikt eller interesser der ute, og spør du mange nok finner du en fin samling du kan lage humorinnslag av. Det finnes værre ting enn at man klarer å finne fire-fem personer som ikke har peiling på klokker og er Apple-tilhengere.

 

 

Er mange nok av de jeg snakker om som er her inne på forumet og de har vel iallefall litt teknisk kunnskap skulle man tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Skremmende at det fins mennesker som er så fanatiske eple-tilhengere at de elsker hver eneste produkt de gir ut er enig med alt de gjør. Ekstremister har vel noen av den samme tankegangen.

 

Det burde da du vite meget godt selv, da disse Apple fanatikerne bare er i andre enden av skalaen enn deg, altså en fanatisk Apple-mostander.

 

Så dere er jo strengt tatt samme ulla. Nå, hvordan føles det? ;)

Lenke til kommentar

 

 

Skremmende at det fins mennesker som er så fanatiske eple-tilhengere at de elsker hver eneste produkt de gir ut er enig med alt de gjør. Ekstremister har vel noen av den samme tankegangen.

Det burde da du vite meget godt selv, da disse Apple fanatikerne bare er i andre enden av skalaen enn deg, altså en fanatisk Apple-mostander.

 

Så dere er jo strengt tatt samme ulla. Nå, hvordan føles det? ;)

Skjerp deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er mange nok av de jeg snakker om som er her inne på forumet og de har vel iallefall litt teknisk kunnskap skulle man tro.

 

Så du mener mange epletilhengere på dette forumet ville blitt lurt som i filmen? Jeg har mine tvil...

Lenke til kommentar

 

Skremmende at det fins mennesker som er så fanatiske eple-tilhengere at de elsker hver eneste produkt de gir ut er enig med alt de gjør. Ekstremister har vel noen av den samme tankegangen.

 

Det burde da du vite meget godt selv, da disse Apple fanatikerne bare er i andre enden av skalaen enn deg, altså en fanatisk Apple-mostander.

 

Så dere er jo strengt tatt samme ulla. Nå, hvordan føles det? ;)

 

 

Nå har faktisk 2 av mine barn ipads kjøpt av meg, så der bommet du nok litt ;)

 

Er mange nok av de jeg snakker om som er her inne på forumet og de har vel iallefall litt teknisk kunnskap skulle man tro.

 

Så du mener mange epletilhengere på dette forumet ville blitt lurt som i filmen? Jeg har mine tvil...

 

 

Mente at de var blinde tilhengere.

Lenke til kommentar

Noe sier meg at "ekte" apple fanatikere helt og holdent ville vært klar over at Apple enda ikke hadde kommet med noen som helst klokke.

 

I denne filmen er det stort sett bare helt uvitende folk som muligens har/hrt hatt Apple produkter og er fornøyd med det.

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Apple produkter er myteomspunnet alla hellig Olav, og i mange hoder i en egen utilnærmelig kvalitetetsliga. Ingen kan bestride at de leverer førsteklassesprodukter, men ikoneffekten er til tider latterlig. Det er dette denne morsomme videoen viser, ikke at Apple fans er dumme. I 2007 var iPhone one of a kind i teknisk nyvinning. Det var de som fant opp smarttelefonen med berøringsskjerm, slik vi kjenner den idag. Derfor kunne man ikke ha gjort dette videostuntet med Samsung eller Sony.

Lenke til kommentar

 

 

Er mange nok av de jeg snakker om som er her inne på forumet og de har vel iallefall litt teknisk kunnskap skulle man tro.

Så du mener mange epletilhengere på dette forumet ville blitt lurt som i filmen? Jeg har mine tvil...

Poenget er jo ikke om de klarer og avsløre at det er en spøk eller ikke. Poenget et jo at så lenge de faktisk tror produktet er fra Apple, uansett hvilket produkt det er, uansett hvor dårlig det er, uansett hvor mange mangler det har, så vil de ha det, syns det et bra og forsvarer det. Dette ser vi jo med alle Apple produkt.

 

Plutselig hadde Apple revolusjonert klokken, alt er en kopi av Apple, Apple hadde funnet opp klokken slik vi kjenner den i dag osv. Det hadde vært en funksjon at klokken ikke var en smartklokke koblet til mobilen og så hadde de skrøte av lang batteritid og tydelige tall.

Lenke til kommentar

Bare tøys å liksom "bevise" at apple-fans kjøper hva som helst med denne videoen. Det er en klokke, den ser normal ut og fungerer. Hvorfor skulle de ikke ville kjøpe den?

 

Fordi om det er alt man trenger, så er det meningsløst med en apple-klokke, dvs en smartklokke? I tillegg så kjøper mange av de som har klokker de av andre grunner enn kun å ha en god tidtaker. Har personlig en av samme(?) type, dvs en casio FW-91 W. Vantett, presis, alrm stoppeklokke og koster 60 spenn. Og den er suveren om det du trenger er en teknisk velfungerende tidtaker, men like fullt betaler folk tusenvis for mekaniske ur, som er mer upresise enn klokka til 60 spenn, eller eventuelt en smartklokke, fordi den har flere funksjoner.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...