Gå til innhold

Torment: Tides of Numenera utsettes til neste høst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er spent. Til nå synes jeg ikke noen av disse kickstarter-finansierte gjenopplivingene av klassiske rollespill har imponert så voldsomt. Wasteland 2 ser heller ikke ut til å bli så bra som minnene av Fallout og diverse.

 

Dersom Torment og Pillars of Eternity også mislykkes i å leve opp til de gamle klassikerne, så mister jeg litt troen på Kickstarter og spillere egentlig vet hva som er best for dem.

Lenke til kommentar

Er spent. Til nå synes jeg ikke noen av disse kickstarter-finansierte gjenopplivingene av klassiske rollespill har imponert så voldsomt.

 

Eh, eneste som har kommet ut er jo Shadowrun Returns, og tilleggspakken Dragonfall som kom tidligere i år er en av de beste klassiske rollespillopplevelsene på mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eh, eneste som har kommet ut er jo Shadowrun Returns, og tilleggspakken Dragonfall som kom tidligere i år er en av de beste klassiske rollespillopplevelsene på mange år.

 

Det jeg tenkte på var Wasteland 2-betaen og Shadowrun (som ikke var dårlig, men ikke voldsomt bra heller). Gadd aldri å prøve tilleggspakken, den er bedre?

Lenke til kommentar

 

Wasteland 2 ser heller ikke ut til å bli så bra som minnene av Fallout og diverse.

Når spilte du "Fallout og diverse" sist? Er ikke uvanlig at vi "pynter litt" på minnene etter hver som årene går, og vi husker spillene som bedre enn de var.

 

 

Det var det jeg prøvde å si. Selv om noe var bra for 10-15 år siden, så betyr ikke det at noe tilsvarende med god grafikk vil oppleves som like bra i dag. Derfor er jeg spent på om noen av disse spillene vil være virkelig gode, eller om det er som jeg mistenker: At folk rett og slett ikke vet hva de vil ha.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...