Gå til innhold

Sniktitt: Batman: Arkham Knight


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er blodfan av både Arkham Asylum og Arkham City, og jeg er litt skeptisk til en verden større enn den i Arkham City. Se bare på Arkham Origins (som ikke var utviklet av Rocksteady); der var hele Arkham Citys område + en ekstra øy, men det hele virket stort, tomt og sjelløst.

 

Som kjent er tar det ikke mange timer å runde hverken Asylum eller City hvis man ser vekk fra sidequests. Jeg håper at et Arkham spill utviklet for neste generasjons konsoller som har nok RAM og blu-ray, blir et langt spill selv når det kun er snakk om hovedquesten. Det at utvikleren kuttet ut Xbox 360 og PS3 var et modig grep som krevde baller, med tanke på alle millioner av forrige generasjons konsoller som er å finne verden rundt.

Lenke til kommentar

Skulle ønske Rocksteady hadde lagd Batman sett utifra øynene til Christopher Nolan, en realistisk og mer voksen versjon enn hva dem har gjort i spillene til nå.

 

De har alltids hatt en go blanding mellom det grimme og realistiske fra Nolan sin versjon av batman, og det som tekneserien er bygd opp av. Og det tror jeg de klarer og makte denne gangen også :)

 

Akkurat nå velger jeg og ignorere denne anmeldelsen, i håp om at rocksteady virkelig jobber for en større verden skal være like komplett som de andre spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...