Gå til innhold

Til Himalaya på elefantrygg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det vil ligne farcry 3. Ikke noe for meg antagelig. Men jeg skal gi det en sjanse. Grafikken blir kanskje litt mer normal nå, jeg hater uklare bakgrunner. Snodig at det var mange spill før jeg likte å spille, men siste singleplayer spillet jeg likte nå er vel crysis.

 

Far Cry 3 var/er et veldig bra spill, så hvis du ikke liker det betyr det at du har dårlig smak..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så det vil ligne farcry 3. Ikke noe for meg antagelig. Men jeg skal gi det en sjanse. Grafikken blir kanskje litt mer normal nå, jeg hater uklare bakgrunner. Snodig at det var mange spill før jeg likte å spille, men siste singleplayer spillet jeg likte nå er vel crysis.

Far Cry 3 var/er et veldig bra spill, så hvis du ikke liker det betyr det at du har dårlig smak..

 

Far Cry 3 var et elsk/hat-spill. Personlig synes jeg ikke far cry har vært særlig underholdende siden eneren. Spesielt med treeren mislikte jeg all farmingen og hvor repetitivt ting føltes. Historien virket 'ålreit' og gameplayet var kjekt det, men å måtte uti skauen og finne 3 planter, eller måtte ta over ørten camps, ble fort gammelt.

Endret av reversfaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har igrunn et par tanker om dette. For det første MÅ det være mulig å bestige fjell når det er snakk om Himalaya, det verste jeg veit er spill hvor man ikke kan komme seg opp i fjellene. For det andre ble jeg skeptisk når jeg leste ordet monster. Jeg kan leve med en yeti eller fire, for moro skyld, men utover det synes jeg monstre er grunnleggende teite og irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Farcry original var helt konge singelplayer, multichoice approach, fengende og kul story noe som farcry 3 manglet grusomt. Det eneste jeg likte med farcry 3 var utforskning og jakte på dyr.

 

Det jeg hater mest med Farcry 3 er respawning enemies som ødelegger alt av immersion og gir fienden uendelig med tropper. Hva er poenget med å knuse en convoy hvis det spillet bare respawner en ny convoy som om det er et jævla mmo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...