Gå til innhold

NSA bryter spionreglene flere tusen ganger årlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Er det ikke noe som heter noe som; «Home of the brave and free..» Og dette skal være friheteens land..? Vestens fyrtårn for frihet og demokrati.. My bloddy ass..

Lenke til kommentar

Vesten går i en skremmende retning, snart må vi flykte til Kina for å få frihet. Flere av kongressmedlemmene gikk også til valg på at de ville gjøre overvåking av amerikanske borgere mindre. Disse befant seg på både "høyre og venstre"siden. I en avgjørelse i Kongressen stemte flere av disse imot et forslag om å begrense NSA. Det finnes nesten ikke mektige personer i USA som er imot overvåkingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og Jens Stoltenberg skal nå ha møte med Obama der han skal diskutere viktige saker som miljø og økonomi. På spørsmål om overvåkingsskandalen var et tema var svaret klart nei. Stem noe annet enn AP ved valget !! Vil vel også være lurt å unngå Høyre. Unngå DLD kameratene altså.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

"..Barack Obama at han har full tiltro til systemet..."

Bare den setningen der gjør meg fullstendig anti-obama.

 

Du mener Obama Bin-Laden...?

 

Amerikanerne har tråkket på folks rettigheter helt siden koloniseringen, så jeg tør ikke engang tenke på hvor dem har tenkt å stoppe i sin hunger etter kontroll.

Lenke til kommentar

 

 

"..Barack Obama at han har full tiltro til systemet..."

Bare den setningen der gjør meg fullstendig anti-obama.

På tide å ta fredsprisen fra Obama og gi den til Snowden og Manning i stedet for.
Eller vi kan innføre Nobel's Krigspris som en skammepris for utdeling og gi denne til Obama? :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

"..Barack Obama at han har full tiltro til systemet..."

Bare den setningen der gjør meg fullstendig anti-obama.

På tide å ta fredsprisen fra Obama og gi den til Snowden og Manning i stedet for.

 

Amen! Helt enig, absolutt! Obama er det verste diktatoren i nåværende tid etter min mening. Han lyver som det renner av seg, og gjør ikke annet enn å ødelegger friheten til det amerikanske folk. Maning og Snowden er mye mer verdig en pris, enn hunden Obama.

 

4rtyuiui-meme-generator-don-t-f-k-with-m

 

 

Eller vi kan innføre Nobel's Krigspris som en skammepris for utdeling og gi denne til Obama?

God ide, bare dumt Alfred Nobel ikke er i live. Han hadde nok skammet seg over retningen vesten går.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...