Gå til innhold

Fable får mest sannsynlig en HD-overhaling (Windows, Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første Fable spillet er noe dem fleste som har vært med siden starten av Xbox trolig har spilt. Så jeg skjønner at mange gjerne ønsker en HD utgave av spillet.

 

Jeg likte det veldig og er det eneste Fable spillet jeg har giddet/orket å spille ferdig. Men jeg håper det kommer til X1 isteden for X360. Da kan en få spillet i native 720p eller enda bedre i 1080p..noe en helt sikkert ikke får på X360.

 

Oppskalering teller ikke...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes allwerede en fable 1 for 360, så regner med at nye versjonen vil være for XBO.

 

Det gjør det, men det er ikke er remake i HD slik som dette. På traileren så kommer X360 logoen på slutten så det spørs om det kommer til X1....

 

EDIT: Det heter Fable Anniversary og kommer til X360. Og det blir i native 1080p, nye cgi filmer,partikel effekter, lys effekter, smartglass støtte +++ :)

 

post-5372-0-62152500-1370358168_thumb.jpg

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er poenget, egentlig? Et ikke spesielt bra spill, og det ser vel fremdeles helt greit ut, så skjønner ikke hvem som kunne vært interessert i en "HD"-versjon.

 

Hadde vore kjekt med ein versjon som ikkje var låst til 4:3. :p

 

Fable-spela er ikkje akkurat toppen av spelkunst, men heilt kurante og quirky action-eventyr. Eg foretrekk Fable 1 framfor dei andre, mest fordi det då var sjølve Fable-kjerna (semi-open verd, ein viss fridom, reaktiv utsjånad, britisk humor) hovudgimmicken, i staden for ein spesiell ting som Molyneux var sikker på ville revolusjonere verda, som sjølvsagt ikkje gjorde det (Fable 2: Hund, Fable 3: Halde folk i handa + ingen menyar). At settinga utvikla seg til ein industrialisert fantasyverd var forsåvidt også interessant, men om dei skulle fortsatt i same retninga no ville dei snart finne opp automatvåpen. Då er det kanskje enklare å ta ein tur tilbake til mellomalder-stadiet, medan dei forsøker å pønske ut korleis dei skal skape ein fantasyverd som er langt forbi "tidleg moderne" og på veg inn i det som hos oss var det 20. århundre.

 

At Lionhead no er kvitt Molyneux trur eg er bra for Fable-serien, men kanskje ikkje for evna til å vere nyskapande.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...