Gå til innhold

Fototreff - 29.juni - Oslo


Anbefalte innlegg

Fototreff i Oslo - 29.juni 2013

62069.jpg

 

Oppmøte: 14:00

Sted: Oslo S, ved informasjonstavlen i avgangshallen.*

*De som ikke kommer til tiden må enten gi beskjed på en eller annen måte, eller så får dere litt av en jobb med å finne oss i Oslo's gater.

 

Vi går langs Barcode-byggene til gangbroa Akrobaten, og over til Grønland. Så går ferden videre til Blå ved Akerselva. Vi følger deretter Akerselva opp til Mathallen. Deretter fortsetter vi opp elven mot Aamodt bru før vi går over til Grünerløkka der det er mange gode alternativer for forfriskninger.

 

Regner med at denne ruta tar et par timer; passende rasteplass på veien er Blå. Ruten vil dekke moderne arkitektur, street, natur, gammel arkitetur, urban art med mere.

 

Alle er hjertelig velkomne!

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte mest i juli måned da jeg tipper det også passer for dem som bor litt lengre unna med tanke på ferie etc.

 

Joda, en fotovandring først er et must, så den er jeg så klart med på :)

 

men er åpen for forslag her, men er vel kanskje greit å ta dette på en lørdag vel?

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar

Da oppdaterer jeg tråden med følgende informasjon:

____________________________________________

 

Fototreff Aker Brygge i Oslo - 29.juni 2013

post-30214-0-07646700-1367939140.jpg

 

Ta med kameraet, stort eller lite så starter vi dagen med en fotovandring i hovedstaden før vi avslutter på Aker Brygge med sprudlevann for mannfolka, og sjokolademelk for kidza :)

 

Alle er hjertelig velkomne!

_____________________________________________

Lenke til kommentar

Kl. 14:00 høres ut som en fin tid, så den er jeg med på.

Tar bare en times tid med tog fra Fredrikstad, så det går utmerket. :)

 

Hvis noen fler fra Fredrikstad skal være med, så gi gjerne beskjed slik at vi får med oss en fotoprat på toget også :) Har aldri tatt bilder av eller inni tog før, så det kan bli morsomt.

 

Jeg kjører nok løpet fullt ut og drar ut på en fuktigere kveld når jeg er tilbake i Fredrikstad, så jeg lar nok 5D'en bli hjemme denne gangen. Men X100S'en skal være med. Det perfekte streetkamera! :)

Lenke til kommentar

Jeg fortsetter å lime inn denne med jevne mellomrom, slik at man blir minnet på det :)

 

____________________________________________

 

Fototreff Aker Brygge i Oslo - 29.juni 2013

post-30214-0-07646700-1367939140.jpg

 

Ta med kameraet, stort eller lite så starter vi dagen med en fotovandring i hovedstaden før vi avslutter på Aker Brygge med sprudlevann for mannfolka, og sjokolademelk for kidza :)

 

Alle er hjertelig velkomne!

_____________________________________________

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...