Gå til innhold

Fototreff - 29.juni - Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt kjipt å stå og vente på noen som ikke skal være med, så hadde vert greit å få ryddet opp i denne listen slik at de som skal være med blir bekreftet.

Akkurat det trenger du ikke bekymre deg over - vi har hatt fast regel om at vi venter 15 minutter hvis noen påmeldte mangler; eter det så går vi. Det har alltid godt greit. Så det kan vi gjøre denne gangen også.

Lenke til kommentar

Da oppdaterer jeg listen med de som har bekreftet at dem blir med

  1. Bjerknez (Bekreftet)
     
  2. tomsi42
     
  3. Aetius
     
  4. ehauger
     
  5. Andreasfe
     
  6. Shirmah
     
  7. Nikolai88
     
  8. ulfgre
     
  9. ilpostino
     
  10. TGB
     
  11. eks
     
  12. Alt-Ctrl
     
  13. Jan R. Halvorsen
     
  14. aspirant
     
  15. Fredrik27 (Bekreftet)

 

Akkurat det trenger du ikke bekymre deg over - vi har hatt fast regel om at vi venter 15 minutter hvis noen påmeldte mangler; eter det så går vi. Det har alltid godt greit. Så det kan vi gjøre denne gangen også.

Ja ok... da gidder jeg ikke å ta dette med bekreftelser så veldig alvorlig. :)

Lenke til kommentar

Høres gøy ut.

Jeg har ikke mye kunnskap å bidra med, ikke rart med utstyr heller...

Jeg har en Canon 600D og EF 16-35/2,8 L II USM, duger det?

 

Men jeg blir gjerne med, så kan jeg "lære" av dere.

Tror du har missforstått litt frecjoa :)

 

Er ikke utstyret du har med som er viktig, men det sosiale. Joda, kameraet bør være med, men det er så absolutt ikke noe krav til utstyr. Ta gjerne med kompaktkameraet ditt. Det skal vertfall jeg :)

Lenke til kommentar

Høres gøy ut.

Jeg har ikke mye kunnskap å bidra med, ikke rart med utstyr heller...

Jeg har en Canon 600D og EF 16-35/2,8 L II USM, duger det?

 

Men jeg blir gjerne med, så kan jeg "lære" av dere.

 

Du har ikke dårligere utstyr enn meg, og jeg skal være med. Vi har samme fatning, så kanskje vi kunne byttelåne litt underveis. Hentet en ny telezoom i går (ikke sånn flott L-serie som du har), så hvis du vil nærmere subjektet kan du låne min Tamron 70-300. Kunne vært artig å prøvd en lyssterk normalzoom som du har også. Opp til deg :)

Lenke til kommentar

Som sagt, hva slags utstyr man har med er totalt irrelevant. Ta gjerne med et engangskamera for utfordringens skyld :)

 

Tenk opå at det blir en del trasking gatelangs og vi blir ute noen timer, så det annbefales kanskje ikke at man tar med seg noe som er veldig tungt.

 

Jeg har selv mye flott fotoutstyr, men jeg tar nok med meg kun X100S. Men nå er jeg jo også mest glad i "gatebilder" og da passer dette utmerket :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor på Oslo S skal vi møtes?

Det enkleste er å møtes inne i avgangshallen ved den store infotavlen (det er nær spor 4-8). Dit er det lett å finne frem til, og en gjeng med fotoutstyr er lett å få øye på.

 

edit: Et lite forslag - legg til klokkeslett og møteplass i førsteposten.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...