Gå til innhold

Ny stor flause for Altinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må da være en garantisak: De som tok seg betalt for å lage systemet har ikke gjort det de skal og de bør rette opp i det UTEN betaling. I konsumermarkedet har man 3 sjanser til å rette opp i feilen. Klarer man ikke dette er det penga tilbake. De har hatt et år på å fikse feilen og har ikke klart det. Sett dem av saken og lag systemet på nytt.

Vet det ikke fungerer slik, men så enkelt burde det være :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en flott måte å gjennomføre en markering på, krasj med stil!

 

Skandaløse Accenture som også er involverte i politiet sine sider, og skal blant annet lage kritiske løsninger som journalsystem for helsenorge, nye systemer for forsvaret og er involvert i systemene til NAV. Folk har tydeligvis glemt hvor dette skelskapet har sitt opphav, som ble skilt ut fra Arthur Andersen LLP like før Enron-skandalen ble avdekket. Og med slike overskridelser og kjempeproblemer som Altinn har hatt burde Accenture definitivt vært utestengt fra offentlige anbudsrunder for alltid. Slik fundamental feilbehandling av sensitiv informasjon er utilgivelig, dette handler ikke om en glipp.

 

Vell ikke alt for overaskende, de havnet jo i Hall of Shame:

Jeg husker jeg holdt på å le meg skakk da jeg hørte Chris i innledningen "why you might be logged in as Kenneth today...", og forstod umiddelbart at de skulle dekke Altinn-saken. De får vel tipses om oppdateringene i saken...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...