Gå til innhold

Sniktitt: Crysis 3 (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vi vil få bedre grafikk på PC versjonen, men områdene vil bli små og trange siden de må funke på slapp konsoll-hardware? :(

De fikk Crysis og WARHEAD til å fungere på konsollene med Cryengine 3, så det er ingenting som tilsier at områdene i C3 må være små og trange. Personlig syntes jeg at Crysis 2 sine mindre, mer fokuserte brett var morsommere å spille på enn Crysis og WARHEAD sine enorme baner. Større baner er ikke nødvendigvis positivt.

Lenke til kommentar
Så vi vil få bedre grafikk på PC versjonen, men områdene vil bli små og trange siden de må funke på slapp konsoll-hardware? :(
De fikk Crysis og WARHEAD til å fungere på konsollene med Cryengine 3, så det er ingenting som tilsier at områdene i C3 må være små og trange. Personlig syntes jeg at Crysis 2 sine mindre, mer fokuserte brett var morsommere å spille på enn Crysis og WARHEAD sine enorme baner. Større baner er ikke nødvendigvis positivt.

Ikke nødvendigvis positivt, men i Crysis var det avgjørende! Et av de siste FPS spillene jeg følte jeg kunne nyte :) Crysis 2 var kjedelig :/

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Smak og behag, du likte ikke Deus Ex Human Revolution heller antar jeg?

Sitter å spiller det spillet om dagen. Veldig bra etter min smak. Er ikke fullt så åpent som man skulle ønske men det har de forskjellige elementene som gjør at du føler du kan ta egne valg. Bare synd det ikke utgjør så veldig stor endring i spillet generelt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Smak og behag, du likte ikke Deus Ex Human Revolution heller antar jeg?
Sitter å spiller det spillet om dagen. Veldig bra etter min smak. Er ikke fullt så åpent som man skulle ønske men det har de forskjellige elementene som gjør at du føler du kan ta egne valg. Bare synd det ikke utgjør så veldig stor endring i spillet generelt..

Ikke noe "open world" junkie jeg altså, og heller ikke så opptatt av valg bestandig. Men i Crysis så var virkelig den lille friheten mann hadde et friskt pust. Det å snike rundt i jungelen og lure seg innpå fiender er noe Crysis 2 ikke klarte i det hele tatt. Virker som den tålmodigheten Crysis krevde ikke er noe mann forventer fra konsoll spillere.

 

På den annen side liker jeg heller et spill som har en lineær og god historie å fortelle, fremfor en halvblaut fadese som lar deg velge mellom 200 forskjellige dårlige slutter :p

 

Krysser fingrende for Human Revolution.. nå fikk jeg virkelig lyst til å komme i gang med det. Skal testes når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar

En pil (spesielt en pil designet for kamp) har betydelig mer vekt enn en riflekule. Selv med lavere hastighet vil den ha mer kinetisk energi og går gjennom kevlar uten problemer. Korkvest kan derimot gi noe beskyttelse, men dette er nok ikke standardutstyr for noen militære avdelinger. :)

Lenke til kommentar
En pil (spesielt en pil designet for kamp) har betydelig mer vekt enn en riflekule. Selv med lavere hastighet vil den ha mer kinetisk energi og går gjennom kevlar uten problemer. Korkvest kan derimot gi noe beskyttelse, men dette er nok ikke standardutstyr for noen militære avdelinger. :)

 

Mer kinetisk energi enn en moderat kraftig rifle? Det skal du få lov til å underbygge med kalkulasjon, for det høres rart ut. En riflekule går vel forøvrig også igjennom ren kevlar uten problemer? De skuddsikre vestene jeg har prøvd i forsvaret besto ikke bare av ren kevlar. Kinteisk energi gir vel heller ikke hele bildet? Energien som skytteren blir utsatt for er jo den samme som den som blir skutt blir utsatt for?

 

AtW

Lenke til kommentar

Smak og behag, du likte ikke Deus Ex Human Revolution heller antar jeg?

Jeg likte Deus Ex: HR veldig godt, men her funket det greit med mindre mer "låste" veier. Vært igjennom Crysis/Warhead opp til flere ganger, men 2'ern la jeg fra meg før jeg var ferdig. - For meg var det ganske enkelt kjedelig.

 

Klarer ikke helt å beskrive hvorfor det opplevdes slik med Crysis 2, men som mange andre har sagt virket det mye mer som et "vanlig" FPS.

Lenke til kommentar

Håper vi får vite hva som skjedde i Crysis 1 på den øya! Fikk aldri noe særlig svar bortsett fra at det ble en svær invasjon. Fikk heller aldri se noe til den samme teknologien fra Crysis 1 (altså romvesnene sine) så det var ganske skuffende i Crysis 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...