Gå til innhold

Sniktitt: Crysis 3 (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Armbrøst og bue har alltid hatt mer gjennomslagskraft enn ei rifle-kule av samme diameter. Det er ikke bare kevlar som har problemer mot en pil , det gjelder også stål og andre materialer. Ta feks den 1000-årige engelske langbuen , en simpel trestokk som lager nok energi til å pløye gjennom 2mm stål på 200-300 meter med trepil og jernspiss ;)

Endret av Fleskelars
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg har installert dx11, og crysis 3 kjører ganske smoot med 50-60 fps nå vis jeg setter ned til high istedenfor very high på system spec innenfor grafikk instilingene. Når det gjelder Crysis 2 ser jeg heller ikke hva jeg har installert galt for fraps sier at Crysis 2 er på 50-90 fps i Hardcore og dx11 installert.

Hardcore? Crysis 2 har alternativene: High, Very High, Extreme og Ultra.

Aktiver Ultra og prøv på nytt, et overklokket GTX 670 legger seg på 65-70 fps average i 1920x1080 da.

Lenke til kommentar

Hardcore? Crysis 2 har alternativene: High, Very High, Extreme og Ultra.

Aktiver Ultra og prøv på nytt, et overklokket GTX 670 legger seg på 65-70 fps average i 1920x1080 da.

Sorry my bad, bruker det ordet når man setter grafikk intilinge på max. Kan godt vært noe jeg så over, men allt skal være satt på Ultra og motion blur satt på max i 1920x1080, kan være en feil eller en bug med spillet så grafikk intilingene ikke blir satt opp allikvel, men spillet ser fortsat ut som på sitt beste i grafikk. Har egentlig lite peiling på hva som er en "Normal" fps til spill/skjermkort. Vet ikke om det er vanlig å få den fps med et overklokket 660 heler. Kan også være en bug med fraps.

Lenke til kommentar

Sorry my bad, bruker det ordet når man setter grafikk intilinge på max. Kan godt vært noe jeg så over, men allt skal være satt på Ultra og motion blur satt på max i 1920x1080, kan være en feil eller en bug med spillet så grafikk intilingene ikke blir satt opp allikvel, men spillet ser fortsat ut som på sitt beste i grafikk. Har egentlig lite peiling på hva som er en "Normal" fps til spill/skjermkort. Vet ikke om det er vanlig å få den fps med et overklokket 660 heler. Kan også være en bug med fraps.

Greia er at Crysis 2 har fått en dx11 patch, som må lastes ned og installeres: http://www.mycrysis.com/dx11

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...