Gå til innhold

Enda flere får WiMP gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følger ikke akkurat med abonnementet når du er nødt til å kjøpe ekstra data for å få det... De som faktisk bruker mye data har vel allerede et abonnement som har mye data inkludert, og de 80 kronene (om jeg ikke husker feil) blir da for å abonnere på wimp.

 

Uansett, synes ikke wimp var noe tess. Brukergrensesnitt/design er så grusomt at jeg ikke klarer å bytte fra Spotify. Ja, det er mere norsk musikk på wimp, men hvem er det som egentlig hører på Vømmøl spellemanslag og Hans Børli...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Følger ikke akkurat med abonnementet når du er nødt til å kjøpe ekstra data for å få det... De som faktisk bruker mye data har vel allerede et abonnement som har mye data inkludert, og de 80 kronene (om jeg ikke husker feil) blir da for å abonnere på wimp.Uansett, synes ikke wimp var noe tess. Brukergrensesnitt/design er så grusomt at jeg ikke klarer å bytte fra Spotify. Ja, det er mere norsk musikk på wimp, men hvem er det som egentlig hører på Vømmøl spellemanslag og Hans Børli...

 

Når prøvde du wimp sist? Synes siste versjon er kanon flott jeg. :-)

Lenke til kommentar

Hvordan regner man dette inn i regnskapet når man prøver å finne ut hvilket telefonabonnement som er billigst ?

 

NRK FBI hadde funnet ut at de som hadde Telenor abonnement ville får et som var billigere hvis de bytte til en annen operatør.

 

Ulempen hvis man bytter er jo også at man risikerer å mister gratis tilgangen til wimp

 

Lenke til kommentar

På djucie.no kan jeg bestille Wimp med 500MB ekstra data i måneden for 99-, kr per måned. Så hva er inkludert her? Datatrafikken? Wimp koster allerede 99-, kr i måneden, uavhengig av abonnement ogmobiloperatør. Skjønner ingenting.

 

Jeppz, 500mb ekstra i måneden. Å en binde tid på 1år! :-P

Lenke til kommentar

Jeppz, 500mb ekstra i måneden. Å en binde tid på 1år! :-P

 

Nei du binder ikke i 1 år.

 

Men visst du velger å binde deg, så får du de 3 første mnd gratis.

 

Hvordan regner man dette inn i regnskapet når man prøver å finne ut hvilket telefonabonnement som er billigst ?

NRK FBI hadde funnet ut at de som hadde Telenor abonnement ville får et som var billigere hvis de bytte til en annen operatør.

Ulempen hvis man bytter er jo også at man risikerer å mister gratis tilgangen til wimp

Useriøst som vanlig fra deg.

Endret av Rusher
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Useriøst som vanlig fra deg.

 

Ikke noe mere useriøst en det svare du nettop ga meg ,

 

jeg spør om hvordan man regner inn denne tjenesten som en del av abonnementet på telefonen i forhold til de telefonabonnementene som gir meg Wimp gratis

hvor stor forskjell utgjør det hvis man velger et bidigere abonnement og samtidig må betale for å ha Wimp ?

Lenke til kommentar

Per i dag så kalles dette en tjeneste hos djuice!

 

+Wimp gir deg 500 mb ekstra og bruke i måneden på mobilt nett og gjør fakturaen din 99 kr dyrere. Samtidig så skal det sies at +data som koster 99 kr i måneden gir deg 3000 mb ekstra, og kan ikke kombineres med +wimp.

 

Dette sier meg at tilbudet ikke er særlig bra for de med Canal digital, eller de som trenger +data pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...