Gå til innhold

Svensk nettleverandør blokkerer TV-lisensen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg hadde det ikke eksistert noen tvil om hvilken nettleverandør jeg skulle valgt om jeg fikk dette tilbudet!

Jeg vil slippe både unna billigere, og jeg vil føle jeg kjøper "det riktige produktet", selv om prisen på linja hadde vært 2000kr mer i året enn en konkurent med samme linje, uten blokkering av SVT

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fantastisk. Dette er det første nogenlunde fornuftige i denne saken, og slik som Norge kopierer alt fra söta bror er det kanskje håp likevel. Om så ISPene tar så gradig betalt for denne tjenesten at det ikke lønner seg økonomisk er det likevel noe jeg lett velger. Den norske stat kan ta seg en bolle og kjøre den dit sola aldri skinner

Lenke til kommentar

Det er da ingenting flott med dette. For det første er det en lisens på tv-mottaker (i motsetning til "NRK-lisens" som mange kaller det), for det andre sitter veldig mange på en dynamisk IP, for det tredje kan man enkelt omgå denne "sperren" ved hjelp av en proxy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9

Er det virkelig lov å legge ut informasjon offentlig for så å kreve betaling for den fordi alla har tilgang?

Det er da ingen problemer med å kreve pålogging for dem som vil betale for tjenesten.

Men det er jo klart at da vil jo inntektene ikke bli så høye.

Jeg er sikker på at NRK har samme planer i Norge.

Slikt er uetisk!

 

Så spørs det da om det er likhet for loven.

Det betyr at hvem som helst kan legge ut informasjon fritt tilgjengelig, og så kreve at alle skal betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...