Gå til innhold

Anmeldelse: Epic Mickey 2: The Power of Two (3DS, Mac, PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3DS-versjon? Du mener Power of Illusion? Det er nok et helt annet spill med en helt annen historie og helt annet gameplay. Begge spillene er basert på Epic Mickey, men det er nok den eneste likheten. ;) Jeg gledet meg til det, men det var før jeg leste anmeldelser. Det er ikke dårlig, men veldig kort, og hele systemet med malekosten passer ikke helt i et raskt plattformspill. Jeg har gått fra å glede meg til å vente til det kommer på tilbud.

Lenke til kommentar

3DS-versjon? Du mener Power of Illusion? Det er nok et helt annet spill med en helt annen historie og helt annet gameplay. Begge spillene er basert på Epic Mickey, men det er nok den eneste likheten. ;) Jeg gledet meg til det, men det var før jeg leste anmeldelser. Det er ikke dårlig, men veldig kort, og hele systemet med malekosten passer ikke helt i et raskt plattformspill. Jeg har gått fra å glede meg til å vente til det kommer på tilbud.

 

Jeg vet at det er et annet spill. Bare formulerte det slik.

Lenke til kommentar

Har prøvd dette litt nå, og enten er jeg stokk dum, eller så er ting unødvendig knotete.

 

Skal sies at jeg aldri har spilt noe lignende i sjangeren før. Jeg savner kanskje noe hjelp som kicker inn når det har gått x antall ti-minutter før man kommer noen vei.

 

Føler alt er veldig kryptisk og uoversiktlig! Spillets grunnfunksjoner (maling/tynner, strøm og boomerang) er ikke godt nok forklar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...