Gå til innhold

Bygg og bo i Skyrim (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awesome! Håper virkelig det går an å lage magiske innredningsobjekter også, slik som teleporterne du fikk med Wizard's Tower (Frostcrag Spire om jeg husker rett) i Oblivion.

 

håper Bethesda gjør dette med elder scrolls online også

 

Jesus.. Da kommer vi nok til å få samme tilstander i Elder Scrolls Online som vi har i boligmarkedet i Norge :p Kun de som gidder å bruke ordentlige penger på å kjøpe seg virtuelle penger (evt de som gidder å grinde i timesvis) vil få råd til å kjøpe de feteste tomtene og bygningsmaterialet.

Lenke til kommentar

Awesome! Håper virkelig det går an å lage magiske innredningsobjekter også, slik som teleporterne du fikk med Wizard's Tower (Frostcrag Spire om jeg husker rett) i Oblivion.

 

håper Bethesda gjør dette med elder scrolls online også

 

Jesus.. Da kommer vi nok til å få samme tilstander i Elder Scrolls Online som vi har i boligmarkedet i Norge :p Kun de som gidder å bruke ordentlige penger på å kjøpe seg virtuelle penger (evt de som gidder å grinde i timesvis) vil få råd til å kjøpe de feteste tomtene og bygningsmaterialet.

Ja sant det, beggyner å spare nå! JK :p
Lenke til kommentar

Vil heller ha mulighet til å bygge en liten festning og ansette vakter og soldater.. håper det også kommer. Sikkert noen som lager en mod til det

 

Har vært et par modder som lar deg bygge ditt eget hus på SkyrimNexus en stund allerede. Spørsmålet for min del er; "hva er det Bethesda har gjort som skiller dem fra moddernes løsninger?" Det å kunne bygge en festning hadde jo vært en konge måte å gjøre dette på. Men hvorfor? Hva er poenget liksom? Det er jo ingen faksjoner i Skyrim som aktivt er ute etter å ta deg på noen måte, så det å ha en festning blir vel fort litt overflødig. Og det er i bunn og grunn ikke noe mer enn en større versjon av et hus - som allerede har vært gjort av moddere.

 

Det jeg derimot håper på er at man kan bygge seg hus hvor man vil, selv om det byr på de samme "problemene" som en festning. Når det først er bygget er det bare enda et hus i skogen som jeg egentlig ikke bryr meg særlig om. Jeg kan jo ikke bruke huset til noe. Annet enn å irritere meg over noen barn og deres udugelige hunder.

 

Håper på flere utvidelser ala Dawnguard og Shivering Isles i fremtiden. Dette virker litt tynt.

Endret av Lakus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...