Gå til innhold

– Torchlight II blir fire ganger større enn forgjengeren (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om beta gir et nogenlunde riktig bilde av hvor mye kommer til å kose meg med dette, er det bare å glede seg. Bare et fåtall timer på en helg var mer moro enn alle timene i Diablo 3 til sammen. D3 var det første spillet som ble avinstallert når jeg måtte rydde plass på disken.

Lenke til kommentar

Om beta gir et nogenlunde riktig bilde av hvor mye kommer til å kose meg med dette, er det bare å glede seg. Bare et fåtall timer på en helg var mer moro enn alle timene i Diablo 3 til sammen. D3 var det første spillet som ble avinstallert når jeg måtte rydde plass på disken.

 

Hvordan er det i forhold til torchlight 1? Var heller ikke så voldsomt imponert over diablo3, det er ganske enformig, men torchlight 1 var heller ikek mer enn helt grei underholdning en periode synes jeg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvordan er det i forhold til torchlight 1? Var heller ikke så voldsomt imponert over diablo3, det er ganske enformig, men torchlight 1 var heller ikek mer enn helt grei underholdning en periode synes jeg.AtW

 

Som Diablo 2 i forhold til Diablo 1. Større, bedre gjennomført og flere valg, per mai-beta.

Lenke til kommentar

Hvordan er det i forhold til torchlight 1? Var heller ikke så voldsomt imponert over diablo3, det er ganske enformig, men torchlight 1 var heller ikek mer enn helt grei underholdning en periode synes jeg.AtW

 

Som Diablo 2 i forhold til Diablo 1. Større, bedre gjennomført og flere valg, per mai-beta.

 

Men ganske likt, gameplaymessig?

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvordan er det i forhold til torchlight 1? Var heller ikke så voldsomt imponert over diablo3, det er ganske enformig, men torchlight 1 var heller ikek mer enn helt grei underholdning en periode synes jeg.AtW
Som Diablo 2 i forhold til Diablo 1. Større, bedre gjennomført og flere valg, per mai-beta.
Men ganske likt, gameplaymessig?AtW

 

Det er jo fremdeles en hack&slash dungeoncrawler, men for meg mye mer variert kamp enn det første spillet kunne by på.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...