Gå til innhold

Dette flyet vil du sitte på med


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn! Dette burde norske flyselskap og lære litt av! Må sei meg nøgd med at Norwegian har fått inn WiFi på flya sine, men dette her hadde vore noke!

 

Prøvde ein liknande teneste på Iceland Air, som ikkje var android-basert i allefall. Det funka ganske greit, men litt dårlig touch, så kanskje dei og burde oppdatere litt

Lenke til kommentar

Jeg har flydd med fly som hadde liknende system (Icelandair sine B757), og touchskjerm i nakkestøtta er helt jævlig for den som sitter foran.

 

Gi deg da. Med de resistive skjermene som finnes i fly i dag, så merker man det såvidt om noen sliter med å trykke på skjermen og dermed trykker hardere. De nye systemene kommer med kapasitive skjermer som er langt enklere å håndtere, og du kommer ikke til å merke noe som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Imponerende - spesielt med tanke på at Qatar sitt eksisterende system allerede er blant de aller beste.

 

Har flydd med dem et par ganger, og utvalget av filmer, TV-serier og små spill gjør de fleste konkurrentenes underholdningssystemer til en vits.

 

Det er ikke uten grunn Qatar er kåret til Airline of the year for andre gang på rad i år :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Operation overkill ?

 

Personlig klarer jeg meg lenge med wifi tilgang. Det triste er jo at de fleste flyselskapene ikke engeng tilbyr denslags på rutene sine.

Lenke til kommentar

Operation overkill ?

 

Skjermen er jo der alikevel på de fleste langturer, så man kan like gjerne tilby noe som faktisk er verdt å se på i motsetning til f.eks. min siste langtur med SAS der de hadde en håndfull kanaler med noen få filmer som roterte og gikk kontinuerlig - man kunne ikke engang velge når man ville begynne å se. Helt utrolig dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke dette var spesielt banebrytende i det hele tatt. Da jeg fløy fra London til Tokyo med med økonomiklasse hos British Airways hadde alle seter et lignende system. Masse nye filmer, mange serier, en del musikk og noen spill tilgjengelig i et helt greit grensesnitt. Touchskjerm og fjernkontroll.

 

Og ja, touchskjerm er idiotisk i sånne situasjoner. Det er greit nok at skjermene er kapasative, og ikke trenger kraft, men det endrer ikke det faktum at inkompetente folk trykker til.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...