Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars 1313


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk, enda et spill hvor det tar en halv mannsalder å sikte... Innlevelsen forsvinner fullstendig på konsoll, på grunn av det håpløst elendige kontrollsystemet en pad faktisk er.

 

Hæ? uhørt.

Kom tilbake når du har gamet raske spill hvor tastatur er håpløst.

Å bruke tastatur til alt er faktiskt håpløst.

 

 

Lenke til kommentar
Sukk, enda et spill hvor det tar en halv mannsalder å sikte... Innlevelsen forsvinner fullstendig på konsoll, på grunn av det håpløst elendige kontrollsystemet en pad faktisk er.
Hæ? uhørt.Kom tilbake når du har gamet raske spill hvor tastatur er håpløst.Å bruke tastatur til alt er faktiskt håpløst.

 

 

Svada.

Det eneste en gamepad er bedre til, er når man skal ha bedre kontroll over hvor fort man går fremover eller noe i den duren. Mus og tastatur er overlegent i presisjon. Men tastatur kunne fint kommet med en styrespak på siden, så man kunne få denne ene tingen som er bedre på pad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hæ? uhørt.Kom tilbake når du har gamet raske spill hvor tastatur er håpløst.Å bruke tastatur til alt er faktiskt håpløst.

 

 

Svada.

Det eneste en gamepad er bedre til, er når man skal ha bedre kontroll over hvor fort man går fremover eller noe i den duren. Mus og tastatur er overlegent i presisjon. Men tastatur kunne fint kommet med en styrespak på siden, så man kunne få denne ene tingen som er bedre på pad.

Type plattform spill med kompliserte bevegelser, slåssespill og 3. person spill som er laget for å spille med gamepad (både mtp bevegelser og vanskeligsgrad) vil jeg si fungerer helt klart best med gamepad. Jeg spiller selv hovedsaklig på PC med mus og tastatur, men jeg mener likevel at å begrense seg til kun mus og tastatur er ikke noe bedre enn å begrense seg til en gampad med FPS og strategi spill.

Lenke til kommentar
Sukk, enda et spill hvor det tar en halv mannsalder å sikte... Innlevelsen forsvinner fullstendig på konsoll, på grunn av det håpløst elendige kontrollsystemet en pad faktisk er.
Hæ? uhørt.Kom tilbake når du har gamet raske spill hvor tastatur er håpløst.Å bruke tastatur til alt er faktiskt håpløst.

 

Det eneste gamepad duger til er billspill som f.eks TrackMania serien, enkelte NFS spill og div indie spill som drar nytte av de analoge spakene. GTA IV er forsåvidt eksepsjonelt bra tilpasset gamepad, noe det i utgangspunktet ikke burde være.

 

E: Ser jeg svarte litt fort her, men jeg står uansett for det jeg sa! :)

Endret av Thomas ST
Lenke til kommentar

Jeg er en helt dedikert PC-gamer hvorav jeg alltid bruker gamepad for de spillene som støtter dette og tastatur samt mus når jeg spiller online. Det er virkelig noe med muligheten til å bruken en stor skjerm og lene seg tilbake i sofaen/sengen med en trådløs gamepad som føles mye mer avslappende enn tastatur og mus (i de spillene som støttes). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...