Gå til innhold

Betal for en mer synlig Facebook-status


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som en snarvei til "ignore" på min profil ihvertfall. Er det noen andre enn meg som våknet til FB-endringer i dag? Plutselig kan jeg se når mottaker av meldinger har lest beskjeden jeg sendte. Det syntes jeg ikke er spesielt kjekt.

 

Mobil eller webversjonen?

Lenke til kommentar
Høres ut som en snarvei til "ignore" på min profil ihvertfall. Er det noen andre enn meg som våknet til FB-endringer i dag? Plutselig kan jeg se når mottaker av meldinger har lest beskjeden jeg sendte. Det syntes jeg ikke er spesielt kjekt.
Mobil eller webversjonen?

 

Har kun sett det på web hittil.

Lenke til kommentar

Jo værre FB blir jo færre vil bruke det. Dette er vanlig markedsmekanikk. Det finnes nok av konkurrenter som står klar til å ta over som den neste store sosiale tjenesten.

Synes FB har bare blitt værre og værre for hver oppdatering, men alikevell sitter man foran skjermen å trykker f5 hele dagen. Jeg har prøvd å få venner og familie over på G+ uten å ha lykkes helt, så ser ut som om FB har kommet for å bli uansett hvor ubrukelig det blir

Lenke til kommentar
Jo værre FB blir jo færre vil bruke det. Dette er vanlig markedsmekanikk. Det finnes nok av konkurrenter som står klar til å ta over som den neste store sosiale tjenesten.
Synes FB har bare blitt værre og værre for hver oppdatering, men alikevell sitter man foran skjermen å trykker f5 hele dagen. Jeg har prøvd å få venner og familie over på G+ uten å ha lykkes helt, så ser ut som om FB har kommet for å bli uansett hvor ubrukelig det blir

Jeg prøver det samme og aktiviteten her er svakt stigende. FB blir stadig mer harry og hjernedødt å følge med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...