Gå til innhold

- Lumia-telefonene er en fiasko


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et produkt som kommer til å bruke tid til å ta seg opp. De skal ikke bare ut med en ny serie telefoner(selv om de har arvet en del av N8 og N9), men de skal ut med Windows Phone, som også er ferskt og langt fra ferdig. Når Apollo kommer så vil dette endre seg drastisk tror jeg. Windows Phone vil bli mye mer aktuelt når det får en drøss med nye funksjonaliteter og støtte for ordentlig oppløsning.

Windows Phone bringer det enkle tilbake til mobilbransjen, og drar med seg en haug med løsninger som de andre ikke har etter det jeg vet. «sms» systemet deres er genialt. Facebook, sms, og i fremtiden Skype i samme vindu uavhengig av hva det er sent som. Det er en god grunn til at jeg velger WP.

 

Når Apollo kommer så vil vi se at det tar av på hardware siden. Da vil Nokia virkelig komme i sitt rette element.

 

Når Tango kommer så vil vi se at Android blir regelrett EID på det å utnytte svak maskinvare, for det er noe Windows Phone kan. Det vil etter min mening være minst like hensiktsmessig å gi bort low-end telefoner med WP som med Android til utviklingsland.

 

Så ikke kom her å døm Nokia sin fremtid til et forlis.

De har riktig nok en del å ta igjen, men bare husk at store tunge isbreer ikke beveger seg raskt, men graver ut fjell ;)

 

???la oss bare håpe den ikke smelter bort :p

 

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...