Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i april (PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble en forhånsbestilling av Legend of Grimrock fra GOG, og mulig jeg kommer til å se på Risen 2. Har begynt på Risen 1, men det har ikke vært mer enn greit til nå (har akkurat blitt akseptert av Esteban, og han har sent meg for å snakke med The Inquisitor). Om det blir noe Risen 2 kommer nok litt an på hva jeg gjør med Risen 1.

Lenke til kommentar

Dette ser ut til å bli en dårlig spillmåned. Kanskje det blir Prototype 2 på impuls, men det skal nok litt til.

 

Dårlig spillmåned? Med Witcher 2 og Risen 2? Son, I am disappoint.

 

Jeg mislkte The Witcher ganske mye (men jeg skulle så gjerne ha spilt det), derfor bryr meg ikke stort om The Witcher 2. Selv om kontrolloppsettet var en av grunnene til at jeg mislikte det, og TW 2 har støtte for gamepad (og er tilgjegnelig på box selvfølgelig). Risen 2 har jeg ingen formening om - hva slags rollespill er det?

Lenke til kommentar

Gleder meg masse til nyutgivelse av the witcher 2, har ventet med min andre gjennomspilling til alt det nye er på plass! Til deg som har xbox og ikke har fått prøvd witcher 2 ennå.. oioi.. du har noe godt i vente! :D

 

Ellers er Risen 2 meget spennende, og Trials Evoloution er for meg et must :D

Lenke til kommentar
veive med henda i den tru at dei faktisk har ein lettsabel (om vi skal sitere norske oversettingsgullkorn korrekt) mellom henda

 

Lightsaber burde vel heller vært mer korrekt oversatt til "lyssabel" og ikke "lettsabel". Husk at det engelske ordet light, kan bety både lett og lys ;)

 

Men kan vel være meg enig at det på en måte er et gullkorn å oversette lightsaber med lettsabel, men personlig ville jeg heller likt at man virkelig dro på med full gass i feil ende, og like så godt oversatte "lightsaber" til "lettsnabel" :p

Endret av Lotharian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...