Gå til innhold

Vindusshopping hos nærmeste nabo (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par ting om CK2:

 

1) Den bruker IKKE Europa-motoren. Den ble sist brukt en gang rundt 2004. Den bruker derimot en videreutviklet versjon av Clauzewitz-motoren, denne gang med støtte for flerkjerners prosessorer.:)

 

2) Demoen er ute, sjekk den ut her:http://www.fileplanet.com/224596/220000/fileinfo/Crusader-Kings-II-Demo

Lenke til kommentar

Blir spennende å følge med på War of the Roses. At det er et rent pc-spill gjør vel heller ikke noe, innbiller meg at det gir dem større frihet. AngryJoe har en video fra Sverige, det er vel mest snakking, men litt in-engine ting og tang også.

 

http://www.blisteredthumbs.net/2012/01/aj-war-of-the-roses-interview/

 

Vet ikke når indiespillet Chivalry kommer ut, men vil tro at de må slåss litt om de samme kundene/spillerne. Gjetter på at WotR blir et større spill på de fleste måter, men at Chivalry kanskje har bedre sverdslåssing.

Lenke til kommentar

Et par ting om CK2:

 

1) Den bruker IKKE Europa-motoren. Den ble sist brukt en gang rundt 2004. Den bruker derimot en videreutviklet versjon av Clauzewitz-motoren, denne gang med støtte for flerkjerners prosessorer.:)

 

 

Det er så godt å ha observante lesere. Jeg beklager den slappe researchen min, dette er fikset. Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Alle som liker mellomalderhistorie burde ta seg tid til å sette seg litt inn i CK2 og legge ut på nokre kontrafaktiske eventyr. Om du ikkje er heilt stø i Paradox-strategi, så hjelp det å ha eit ambisjonsnivå lågare enn å sameine Europa. For det første kan det vere moro å berre spele og sjå korleis det går med Dynastiet ditt, for det andre er det lettare å holde styr på ting om du vel å starte som hertug eller grev i staden for konge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...