Gå til innhold

Skyrim kan rundes på to timer (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er vel ikke akkurat de Bethesda-ansatte proffesjonelle speedrunnere, men de har nok med stor sannsynlighet en god del mer kjennskap til spillet enn noen andre vil ha på en god stund enda.

 

Det er jo noen som har klart å speedrunne Morrowind på litt over 4 minutter, og det kan glatt spilles i uker, eller til og med måneder, hvis man skal spille grundig gjennom det, så hvor raskt det kan speedrunnes sier lite om mengden innhold eller lengden på hovedhistorien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

trur brukte over 30 timer på oblivion og fårsat har eg ikkje runde det , syntest storyen var så inmari kjedlig . derfor gjekk med guildene og dark brotherhood ,arena og andre sidequest

 

fallout 3 kan du jo bare gå rett til der faren er (halve spillet er jo finne ut kor han er) så er det bare gå romstasjonen og rett til slutten

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar

Noe som betyr at lvl-scaling mest sannsynelig er like gjeldende her som i Oblivion.

 

For meg en ny bekreftelse på at jeg venter med kjøp (første var selve Oblivion spillet).

 

Flere skulle ha runnet Gothic 2 for å forstå hvor fantastisk skikkelig Rpg føles (mestrings følelse ikke minst). Men da det er totalt utdatert i forhold til dagens grafikk standard etc er det lite poeng i å først prøve det nå. Mest imponerendet er den åpenheten, handlringsfriheten og hvordan konsekvensene er flettet sammen (noe som ingen andre Rpg har klart til dags dato)

Endret av simalarion
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...