Gå til innhold

Leisure Suit Larry gjør comeback (Android, iPad, iPhone, Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen her kan seriøst mene at de to siste Larry spillene er en del av serien. Larry døde da Al Lowe ble sparket fra roret, og har nå ligget i dvale siden syveren.

 

Da Sierras storhetstid gikk mot slutten var det allerede planlagt en åtter -Lust in Space, men den ble til slutt kansellert. Det er svært positivt at Al Lowe får være med og gjenskape den gode deilige humoren vi så i alle de syv første spillene. Like bra er det at de har gått vekk fra dette 3D tullet og gir oss den gode tradisjonelle håndkrafta 2D-stilen i stedet.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Dette var virkelig gode nyheter, jeg snakket om spillet senest i går med en kompis. Nevnte også den fantastiske Cybersniff 2000 som var med 7'eren på HW i går. Larry har aldri vært det samme etter at Al Lowe mistet styringen nei, ser fram til ny versjon og også det nye spillet i serien. Men, det aner meg at kompisen min blir enda gladere!

Lenke til kommentar

Så de skal lage en nyversjon av en nyversjon, selv om den forrige nyversjonen kom i 91? Respekt.

 

Er dette da forøvrig det første spillet som har fått to nyversjoner?

Final Fantasy IV finnes i minst tre betydelig forskjellige versjoner. Super Nintendo (og du kan argumentere for at Wonderswan Color, Gameboy Advance og Playstation-versjonene er bygget på denne), Nintendo DS (3D-versjon. Laget helt fra bunn av.) og PlayStation Portable.

Lenke til kommentar

Så de skal lage en nyversjon av en nyversjon, selv om den forrige nyversjonen kom i 91? Respekt.

 

Er dette da forøvrig det første spillet som har fått to nyversjoner?

Final Fantasy IV finnes i minst tre betydelig forskjellige versjoner. Super Nintendo (og du kan argumentere for at Wonderswan Color, Gameboy Advance og Playstation-versjonene er bygget på denne), Nintendo DS (3D-versjon. Laget helt fra bunn av.) og PlayStation Portable.

 

Får prøve med første PC-spillet, da. :p Er vel ikke like vanlig å melke PC-spill, som ymse konsollspill. Dessuten så ble jo da tydeligvis Final Fantasy IV lansert på forskjellige platformer, mens her blir alle lansert på samme platform.

 

Ken sent me, ja.... får svare med Thanks, but now you're never getting it back.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Elsker Larry-spillene, remakes vil være på toppen av handlelisten min når de kommer! :) Kom aldri inn i det første spillet, var for liten og skjønte lite av kontrollsystemet, og senere kom det intuitive styresystemet med verb, og da klarte jeg aldri å komme inn i det første.:p Men de senere spillene elsker jeg fremdeles, spiller de fra til tid annen gjennom DosBox. Bare så synd jeg suger i spill og aldri klarer å gjennomføre spillene.:p Må nok ty til walkthroughs som jeg har måttet gjøre med Monkey Island-spillene, etter mye strev.:)

 

Men gi meg DOTT i nyversjon, og jeg skal gi hva det skal være, så er det sagt.:D

Lenke til kommentar

Dette er kjempenyheter! Så flott å se at Al Lowe får tilbake hjertebarnet sitt, LSL! Det er trist å se når en utvikler (skaper) av en spillserie mister kontroll over sitt eget verk, og blir tvunget til å sitte og se på kommersiell voldtekt av serien slik de to siste Larry-spillene var...

 

Jeg håper som mange andre her at vi får se flere Sierra-titler i nyversjoner eller enda bedre, få en fortsettelse. Min personlige favoritt er Quest for Glory 2: Trial by Fire, tett fulgt av Space Quest III: The Pirates of Pestulon.

 

(for ikke å snakke om QFG3, SQ2, Gold Rush, LSL2, PQ1, PQ3, KQ3, KQ5, osv.. herlige spill alle sammen)

 

Ken sent me.

Oh yeah.

 

Husker vi slet fælt med den.. spilte hos en kompis på Amiga, og vi fikk ikke passordet til å fungere. Fant etterhvert ut at det var fordi vi brukte for lang tid på å skrive det... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...