Gå til innhold

Sniktitt: Max Payne 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det blir det da stort sett som forvente. Max Payne 3 blir mer et skytespill fra Rockstar enn en skikkelig oppfølger til Max Payne.

Om det blir et bra spill eller ikke er dog vanskelig å si. Men Max Payne blir det ikke.

 

Jeg er vel ikke alene om å fortsatt håpe på en skikkelig oppfølger.

 

 

At "Max Payne" 3 tar en helt annen stilvending enn 1 og 2 er vel ganske mye på grunn av at det er Rockstar som utvikler det, og ikke Remedy. Om man ser på hva de to utviklerne har laget, så er det ikke mye overlapping når det kommer til stilen spillene blir laget i.

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar

jeg er - og har vært siden jeg fikk nyss i dette prosjektet - særdeles fornøyd med at Rockstar ikke stagnerer serien, men heller forsøker på noe litt nytt. jeg vil ha samme kvalitet, men ikke samme spill. gleder meg veldig til dette!

 

på den andre side håper jeg at det ikke blir for lystig og konsollifisert... men dette er óg de eneste bekymringene jeg sitter med. jeg digger skalla og mislykka Max Payne. modig gjort av Rockstar.

Lenke til kommentar

Hvorfor måtte de kalle dette spillet Max Payne 3? Hvorfor kunne de ikke ha laget en ny serie når det åpenbart ikke slekter på sine forgjengere for fem flate øre?

 

og tape millioner med kunder for att de ikke vill bygge på ett velkjent varemerke...

 

Nja, vet ikke det. Ser på div forum at det er utrolig mange som er misfornøyde med hvordan spillet ser ut, og som har tenkt å unngå å kjøpe det fordi det ikke føles som Max Payne. Hadde Rockstar kalt spillet noe annet og fjernet koblingene til Max Payne som vi kjenner han kunne det godt ha hent at spillet hadde slått mer an hos den gamle fangruppen.

Lenke til kommentar

Om den blytunge film noir-stemningen var hovedgrunnen til at du nøt de to forgjengerne så ser jeg ingen åpenbar grunn til at dette spillet er for deg.

 

Hvis Max Payne-serien er synonym med hektiske skuddvekslinger, illsinte byks gjennom korridorer på jakt etter den siste skurken, og en iskald hovedperson med en glassklar misjon er nok treeren noe du bør notere i kalenderen.

 

Skal vi se.... Velge mellom original, gjennomført, forfriskende setting, eller hvilken som helst shooter som det kommer ut et dusin av hver uke.....

 

Vanskelig valg, dette!

 

Bra sniktitt, siden den faktisk avklarer dette, sånn at man ikke risikerer å bli lurt.

Lenke til kommentar

Du trenger god finsk sisu for å klare å lage noe så herlig dystert og depressivt som orginale Max Payne. Rockstar får stikke til Vaasa og hive innpå en dugelig mengde korskenkorva før de begir seg ut på enda en oppfølger til dette spillet.

Endret av Thera_InnleggNO
Lenke til kommentar

Hvorfor måtte de kalle dette spillet Max Payne 3? Hvorfor kunne de ikke ha laget en ny serie når det åpenbart ikke slekter på sine forgjengere for fem flate øre?

 

og tape millioner med kunder for att de ikke vill bygge på ett velkjent varemerke...

 

Nja, vet ikke det. Ser på div forum at det er utrolig mange som er misfornøyde med hvordan spillet ser ut, og som har tenkt å unngå å kjøpe det fordi det ikke føles som Max Payne. Hadde Rockstar kalt spillet noe annet og fjernet koblingene til Max Payne som vi kjenner han kunne det godt ha hent at spillet hadde slått mer an hos den gamle fangruppen.

 

Ja, det kan slå begge veier, personlig er jeg litt lei av slike stunts, der man lager oppføklgere med en ganske vag tilkbobling til orginalen, hvorfor ha det som oppfølgere i det hele tatt?

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvorfor måtte de kalle dette spillet Max Payne 3? Hvorfor kunne de ikke ha laget en ny serie når det åpenbart ikke slekter på sine forgjengere for fem flate øre?

 

og tape millioner med kunder for att de ikke vill bygge på ett velkjent varemerke...

 

Nja, vet ikke det. Ser på div forum at det er utrolig mange som er misfornøyde med hvordan spillet ser ut, og som har tenkt å unngå å kjøpe det fordi det ikke føles som Max Payne. Hadde Rockstar kalt spillet noe annet og fjernet koblingene til Max Payne som vi kjenner han kunne det godt ha hent at spillet hadde slått mer an hos den gamle fangruppen.

 

Ja, det kan slå begge veier, personlig er jeg litt lei av slike stunts, der man lager oppføklgere med en ganske vag tilkbobling til orginalen, hvorfor ha det som oppfølgere i det hele tatt?

 

AtW

 

Enig der AtW. Om de ikke skal følge det som gjorde serien suksessfull og annerledes enn resten av spillene ute kan de heller satse på noe nytt istedenfor å forandre såpass på noe som allerede fungerer. Selv tror jeg at det kommer til å bli et veldig godt spill, men tviler på at det vil føles som et Max Payne. Blir litt som Silent Hill: Homecoming. Som et Silent Hill spill var det ikke noe tess, men som et eget spill uten tilknytning til de gamle var det ganske ok. Slik kommer jeg til å prøve å se på det iallefall.

Lenke til kommentar
hoppet i stykker skitne noir-miljø på jakt etter forloveden sin

Hæ?

 

sentimentale historien om Max' egne familie på avveie

Hæ?!

 

Må bare lure på hvilket spill du har spillt, siden i Max Payne-spillene jeg spilte ble familien til Max (kone og datter) drept helt i begynnelsen av første spillet...

 

 

Om spillet, så synes jeg i likhet med andre at det er meget skuffende at de fjerner noe av det som gjorde Max Payne til Max Payne, nemlig fortellerstilen og den dystre stemningen, noir-miljøet.

Jeg hadde tidligere hørt at de hadde fjernet bullet time, så det er gledelig at i det minste dette er med, men likevel...

 

Har en følelese at det nok blir en generic shooter med bullet time, ikke en spillopplevelse sånn som Max Payne (og til en mindre grad, Max Payne 2) var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...