Gå til innhold

– Forza 4 er et enormt skritt fremover (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der var noen skikkelig tøffe spørsmål Kristian, kan hende du har gjort det vanskelig for deg selv å få et nytt intervju der ;)

Var uansett meget gode spørsmål som virkelig ga han noe å tygge på, interessant å se hvordan de har prioritert og hvordan de prøver å fornekte at 360 og PS3 nå er i solnedgang. Imponerende tøffe spørsmål, du kommer nok til å nå langt.

Lenke til kommentar

Hehe, han virket ikke helt fornøyd med alle spørsmålene der.

 

Det jeg egentlig mest av alt lurer på er kjørefølelsen. Antageligvis hadde det ikke nyttet å spørre han og få et 100% ærlig svar, men Forza3 er regnet for å være litt ekstra tilgivende ovenfor sjåføren i forhold til andre simulatorer og GT5. Lurer på om dette er noe de retter opp i, eller om de kjører videre på samme linja? Tviler på dette kun går på dekkfysikken ;)

 

Per i dag liker jeg kjørefølelsen bedre i GT5, men Forza er bedre på de aller fleste andre områder.

Endret av Tronotrond
Lenke til kommentar

Min konklusjon er at fyren er en idiot. Hva er poenget med å fornekte at maskinvaren i PS3 og 360 begynner å bli svak? Vi snakker om maskinvare som er over seks år gammel! Skal vi alle lissom gå rundt og innbille oss at Commodore og Amiga hadde fungert bra i dag om utviklerne hadde vært kreative nok? Dessuten er han lite ydmyk ovenfor andre spillutviklere som faktisk simulerer bedre enn Forza, ikke kan han svare på spørsmål på en høflig måte, og han virket generelt som en motbydelig type.

 

Utrolig bra intervju! Man vet det gjøres en bra jobb når intervjuobjektet greier å motsi og drite seg ut selv helt på egenhånd, til tross for at intervjueren stiller saklige spørsmål :p

 

Gamer er en utrolig bra side! Dere er de eneste jeg føler er ærlige når dere omtaler spill. Ikke det vanlige mølet hvor alle spill får 8\10, enten for å tilfredstille produsenten eller teite fanbois. Og nå viser dere at dere tør å intervjue folk på en skikkelig måte også, ikke kun fungere som PR-avdelingens forlengede arm.

Endret av hardrock_ram
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ouch Gamer :p Forbanna bra intervju og er helt enig med de over her.

 

"Derfor satset vi på lyssetting og optimaliserte hvordan det fungerer på maskinvaren. Hvis vi hadde valgt å fokusere på noe annet i stedet, skulle vi klart å få til det isteden."

 

Hvorfor ikke satse på å optimalisere begge deler? :tease: - Såklart pga begrensningene i maskinvaren :whistle:

Jeg bryr meg egentlig lite om grafikk og det er ikke no salgstriks på meg, men syns jo det er morro å lese slikt :!:

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Kongeintervju :)

 

Han pratet seg langt ut på jordet angående maskinvare. Blir du henrettet av MS om du innrømmer at Xbox'en begynner å trekke på årene?

På den ene siden påstår han det ikke er noen begrensninger, og så begynner han å prate om alt de måtte ofre for å få til 60FPS, bedre lyssetting osv!

 

Det er mange PC-er som har mer kraft enn PlayStation 3, Xbox 360 og Wii, likevel er det ikke generelt bedre grafikk på PC. Noen spill ser bedre ut, noen gjør det ikke. Det er ikke maskinvare som løser problemene, det er det kreativiteten til utviklerne som gjør.

 

Om bestemor fra Toten kjører en Ferrari i 50 km/t, så betyr ikke det at det er en treig bil!

Noe av grunnen til at de fleste spill bare ser marginalt bedre ut på PC er jo nettopp fordi spillutviklere bruker samme motor, teksturer, modeller osv i konsoll og PC-variantene.

 

Forøvrig tror jeg spillet blir bra :)

Synd det ikke kommer til PC :(

Lenke til kommentar

Har inntrykk av at utviklere kan bli henrettet av Sony og. :p

Leste et intervju med utviklerne bak Killzone 3. Var ikke et dårlig ord om maskinvare og begrensinger. Neida, her var det bare å lære seg å bruke maskinvaren mest effektivt mulig, og det var enda maaaasse maskinkraft igjen.

 

Noe av det samme sa utviklerne av Gran Turismo 5.

Og gutta i iD software sier først at det er masse ressurser igjen i konsollene, så sier de at det e for lite arbeidsminne, og så sier de igjen det de sa i utgangspunktet.

 

Ikke til å bli klok på.

Lenke til kommentar

Jeg er blod-fan av GT5, men har nå spilt det i stykker og må ha noe nytt. Og alt ligger an til at Forza 4 blir helt rått.

 

Men jeg har ikke xbox og har investert i Logitech G25-ratt, et ratt som xbox ikke støtter og trolig aldri kommer til å støtte. Så alt avhenger av om jeg finner en god erstatning for rattet. Xbox har vel aldri hatt noe særlig ratt å skryte av...noen som har noe tips til et godt ratt? (helst et som er tilgjengelig for salg innen releasedatoen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...