Gå til innhold

– Forza 4 er et enormt skritt fremover (X360)


Anbefalte innlegg

Synes det er rart at så mange kritiserer Greenawalt for å ikke ville innrømme at konsollen setter begrensninger...

 

Er det ingen andre som tenker på at Xbox 360 er den eneste plattformen Turn10 utvikler til, og at det nytter ikke å klage og grine over begrenset maskinvare til forbrukerne? Det gjør ikke Forza 4 noe bedre, om noe så kan det senke forventningene til det.

 

Mannen virker på meg som en realist. Han bruker de verktøyene han har tilgjengelig, og gjør en utmerket jobb med dem, etter min mening. Grafikken, og detaljnivået, i Forza 4 ser fantastisk ut. Jeg gleder meg ihvertfall til å spille det på Xboxen min :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser man utviklingen fra 2005 til 2011 på xbox 360 spill visuelt har de virkelig utnytta 360 bra nå :cool:

 

Meget imponert hva turn 10 har klart å pressa ut av 360n nå :thumbup: bedre lys setting i et konsoll spill har ikke jeg sett makan til

 

Intresangt at de deler erfaringer å koder mellom dev på 360 lover godt for kommende spill titler :love:

Lenke til kommentar

Er så sykt langt fram Forza serien er foran Gran Turismo spillene.

Jeg har ikke Xbox, kun Playstation 3 men når jeg har testet Forza hos venner er det sinnsykt gøy å kjøre.

 

I Gran Turismo er det helt gørr kjedelig, bilfølelsen er ikke der overhodet.

Se bare på det her:

 

 

Lyden, grafikken og hele tatt..... herlig !

Lenke til kommentar

Synes nesten litt synd på utviklerne som strever livet av seg for å optimalisere et ellers veldig potensielt spill til en flaskehals av en Xbox360. Det ser jo bra ut på bildene men er redd det fort blir noe annet når det lander i stuen til ola normann.

 

Når det kommer til racing sjangeren så er det ikke så mye nyskapende, utenom forbedret fysikk og grafisk utvikling. Derfor er det ganske viktig at disse bitene kan få fritt spill og ikke måtte bli begrenset...

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar

Jeg har absolutt ingen interesse for bilspill, men det var meget forfriskende å lese et intervju hvor det faktisk blir stilt litt tøffe spørsmål. Gamer er gode på dette området, det er for mange som lar slike intervjuer bli en ren reklamekampanje hvor utvikler får skryte uhemmet av spillet.

Lenke til kommentar

Så du mener det ikke er lov å stille kritiske spørsmål når det er tydelig man ikke har lov til å snakke om det? Det lover jo godt for all gravende journalistikk framover. Jeg tipper Kristian var ute etter en avsløring av "Xbox 720" eller noe i den retningen jeg, og derfor prøvde å sette fast vedkommende. Tøft gjort.

Lenke til kommentar

Jeg er blod-fan av GT5, men har nå spilt det i stykker og må ha noe nytt. Og alt ligger an til at Forza 4 blir helt rått.

 

Men jeg har ikke xbox og har investert i Logitech G25-ratt, et ratt som xbox ikke støtter og trolig aldri kommer til å støtte. Så alt avhenger av om jeg finner en god erstatning for rattet. Xbox har vel aldri hatt noe særlig ratt å skryte av...noen som har noe tips til et godt ratt? (helst et som er tilgjengelig for salg innen releasedatoen)

 

Fanatec har noen ratt som jeg er ganske sikker på at er bedre enn det meste du får på markedet. De koster nokk litt mere enn G25 rattet. I allefall om du skal ha de heftigste. Men kan til gjengjeld brukes på både 360, ps3 og PC :D

http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index.php?language=en

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er blod-fan av GT5, men har nå spilt det i stykker og må ha noe nytt. Og alt ligger an til at Forza 4 blir helt rått.

 

Men jeg har ikke xbox og har investert i Logitech G25-ratt, et ratt som xbox ikke støtter og trolig aldri kommer til å støtte. Så alt avhenger av om jeg finner en god erstatning for rattet. Xbox har vel aldri hatt noe særlig ratt å skryte av...noen som har noe tips til et godt ratt? (helst et som er tilgjengelig for salg innen releasedatoen)

 

Det kommer heldigvis et par nye ratt til Forza 4. Fant bare denne linken i farta, men det har vel såvidt jeg husker blitt bekreftet tre versjoner av Turn 10.

http://www.motorworldhype.com/2011-06-07/e3-2011-hype-fanatec-forza-motorsport-4-steering-wheel-update-andy/

Lenke til kommentar

Jeg er blod-fan av GT5, men har nå spilt det i stykker og må ha noe nytt. Og alt ligger an til at Forza 4 blir helt rått.

 

Men jeg har ikke xbox og har investert i Logitech G25-ratt, et ratt som xbox ikke støtter og trolig aldri kommer til å støtte. Så alt avhenger av om jeg finner en god erstatning for rattet. Xbox har vel aldri hatt noe særlig ratt å skryte av...noen som har noe tips til et godt ratt? (helst et som er tilgjengelig for salg innen releasedatoen)

 

Det kommer heldigvis et par nye ratt til Forza 4. Fant bare denne linken i farta, men det har vel såvidt jeg husker blitt bekreftet tre versjoner av Turn 10.

http://www.motorworldhype.com/2011-06-07/e3-2011-hype-fanatec-forza-motorsport-4-steering-wheel-update-andy/

 

Har sett litt på Fanatec, og har nå forhåndsbestilt et " Forza Motorsport CSR Wheel EU" med G25/G27 pedal-adapter. Det står "Delivery before 15 okt", så krysser fingrene. "Elite"-versjonen av rattet er ikke enda tilgjengelig for bestilling, trolig blir det ikke klart til release (og prisen blir nok godt over 4000kr, noe som er i drøyeste laget). En Xbox360 Slim har også flyttet inn i TV-benken, klar til innsats i oktober :).

 

csr3.jpg

http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=21&products_id=100&osCsid=d311df08a810a11b00ce3bfed4886c5d

Endret av brsseb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...