Gå til innhold

- Er ikke iPhone vs. Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som et kjipt er at jeg sliter med dårlig signal og antennagate når jeg har min iP4 pakket i aluminiumsfolie :(

Det var rart, siden aluminiumsfolie om noe bør gi bedre signal. Dersom du murer inn iPhonen din i en blanding av betong og hønsenetting kan det kanskje ha en annen virkning.

 

Selvfølgelig. Å sammenlikne Android og iOS blir som å sammenlikne forskjellige typer sjokolade. De er gode på forskjellige ting, folk foretrekker forskjellig.

Dette er det beste innlegget som er skrevet i mobilforumet siden jeg begynte å poste her.

Lenke til kommentar

Greit nok at man kan foretrekke en av dem, men om man liker teknologi, skjønner jeg ikke at man kan mislike verken Android eller iOS, begge er to fantastiske os-er med forskjellige egenskaper.

 

Har hatt alle iPhone modellene, iPad, og også en laaang rekke Android telefoner samt at jeg har en GalaxyTab, og har stort sett vært veldig fornøyd med dem alle. Gleder meg til "iPhone 5", men gleder også like mye til en del av Android telefonene som kommer fremover..

Lenke til kommentar

Jeg tror det er opp til hver enkelt å finne det systemet som passer vedkommende best. Ingen vil noen gang komme til enighet om hva som per definisjon er "best" av Android og iOS. Alt handler om brukertilpasning.

 

Og på brukertilpasning stryker iOS, hvis du ikke er en gammel tante eller bestemor (!) som skal ha smarttelefon for første gang.

 

Hva som er best av Android og iOS kan da ikke være noen diskusjon. Men jeg kan jo skjønne at noen liker designet på iPhone og synes det er det viktigste. Akkurat som de som SKAL ha rosa telefon.

Lenke til kommentar

Det som et kjipt er at jeg sliter med dårlig signal og antennagate når jeg har min iP4 pakket i aluminiumsfolie :(

Det var rart, siden aluminiumsfolie om noe bør gi bedre signal. Dersom du murer inn iPhonen din i en blanding av betong og hønsenetting kan det kanskje ha en annen virkning.

Nei. Pakker du noe fullstendig inn i ledende materiale, vil det drepe signalet. Se Faraday cage.

 

Selvfølgelig. Å sammenlikne Android og iOS blir som å sammenlikne forskjellige typer sjokolade. De er gode på forskjellige ting, folk foretrekker forskjellig.

Dette er det beste innlegget som er skrevet i mobilforumet siden jeg begynte å poste her.

"Beste innlegg" er kanskje å ta litt hardt i, men jeg er enig i at det er et svært fornuftig innlegg. :)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

For all del ikke fortell dette til de innbitte android fansen her på forumet. Hvordan Google-direktøren kan glede seg over at ett så underlegent OS selger så godt er uforståelig.

Det er da mange tilsynelatende konkurrenter som gjør det godt når et annet selskap gjør det godt.

 

Microsoft <-> Apple f.eks.

 

Microsoft er jo ved siden av Adobe og Apple selv en av de som selger desidert mest software til Mac, så for Microsoft er OS X en viktig plattform :)

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Khaffner

 

Det er dette som er god for iPhone. At apple får konkuranse. Men det ser ut som at Google og Apple søker forskjellige kunder, med tanke på pris. Men så er det jo det med patenter som kan stikke kjepper i hjulene på Android.

 

En annen ting er at det er status og ha iPhone, enten du tror det eller ikke. Og derfor er det mange som ikke liker iPhone.

 

Og med tanke på at det er veldig få som har lyst på 20000 forskjellige 3d walpapers så har android lang vei og gå. For og få kunder hos de "rike"

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...