Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Hot Pursuit (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg, men er usikker på hvilken plattform. Heller litt mer mot PC, men vet litt for lite om den utgaven. Ble ikke helt imponert over kvaliteten på demoen til konsollene. Derfor vil jeg heller koble min 360 kontroller på PCen og koble PCen til flatskjermen. Håper det kommer mer info om PC-versjonen snart.

 

 

edit: Er Autolog kompatibel på tvers av plattformene?

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Når det gjelder bilspill så burde det nesten vært én anmeldelse fra en casual-gamers synspunkt, slik som denne (Som forøvrig virket veldig bra, absolutt ikke et eneste negativt ord om den), og en anmeldelse fra noen med et skikkelig sett ratt og pedaler som driver med simracing og slikt. Personlig vet jeg virkelig ikke om dette her kunne vært noe for meg eller ikke på grunnlag av denne anmeldelsen, da jeg nok har et ekstremt annerledes forhold til racing-spill enn anmelderen. Bare det å teste slike spill med gamepad kontra ratt og pedaler har utrolig mye å si.

Endret av Mytola
Lenke til kommentar

Dette er Need For Speed Hot Pursuit 3 :)

Jeg hadde Need For Speed Hot Pursuit 2 før (denne http://i52.tinypic.com/28lzbed.jpg)

og synes det hadde utrolig bra grafikk og utrolig gøy å spille. Men liker ikke politijakt og

de andre modsene der man skal være politi eller bli jaget av politi. Likte best å kjøre mot noen

andre på nettet og de vanlige racene. McLaren F1 LM og Ferrari F50 ftw =]

Endret av Luv
Lenke til kommentar

Ja, det stemmer. Rettet nå. Takk :)

 

Jeg vet for øvrig ikke om Autolog fungerer på tvers av konsoller, men det hadde vært rart i forhold til den policyen konsollprodusentene tidligere har hatt for krysskonsollspilling.

Du har rett. I tillegg er det svært vanskelig å gjennomføre. EA.com-kontoen fungerer jo på tvers av plattformene MEN vennelisten er plattform-basert.

 

 

Synes Need For Speed serien er på gli etter Shift og nå dette :).

Vel, det er fristende å skrive at NFS er blitt bra igjen siden Shift. Men jeg tror det forblir utvikler-basert selv om EA viser en klar vilje til å lage enestående titler i stede for å melke en død ku. Det betyr ikke at alle NFS vil bli bra. NFS World som kom ut etter Shift var en meget trist affære til tross for enormt potensial...

 

Det er litt gøy at flere store utviklere prøver seg på serien slik at vi får veldig forskjellige titler men samtidig savner jeg kanskje en "rød tråd". Og dette har også sine ulemper. F.e. er det enormt fete cockpit-kameraet fra Shift dessverre helt borte i Hot Pursuit.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...