Gå til innhold

Portal 2 får dato (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en unge! En kompis kom innom jobb en ettermiddag og prata masse varmt om Portal. Kjøpte det på Steam samme kveld og la meg ikke før langt utpå morran, og da var spillet fullført. Spilte igjennom det en gang til, da på Xbox 360. Fantastisk spill og jeg gleder meg masse til oppfølgeren!

Lenke til kommentar

Portal var kjempegøy det men jeg vil høre mer om Half Life!!! hemelighetsfulle bastarder som er så sykt gode til å lage spill -.-

 

 

Det gjenstår enda å få vite hva dette DOTA-opplegget de driver med er!

 

AltF4, kanskje du skal finne deg en ordbok.

 

Haha joa, men ord blir uansett fattige!

 

Får spare til ny data slik at jeg kan nyte dette her..

 

Med mindre den du har virkelig er dårlig er det ikke sikkert du trenger all verdens. Så vidt meg er bekjent har ikke Valve gått utenom Source-motoren denne gangen heller, og den er rimelig snill når det gjelder systemkrav. Drar du Portal på den tør jeg påstå at du kan kjøre Portal 2 på den også, selv om sistnevnte kanskje vil kreve litt mer.

Lenke til kommentar

Med mindre den du har virkelig er dårlig er det ikke sikkert du trenger all verdens. Så vidt meg er bekjent har ikke Valve gått utenom Source-motoren denne gangen heller, og den er rimelig snill når det gjelder systemkrav. Drar du Portal på den tør jeg påstå at du kan kjøre Portal 2 på den også, selv om sistnevnte kanskje vil kreve litt mer.

 

Source motoren er da en veldig bra optimalisert motor, som kan dreges på de fleste mid-end pc'er og low-end pc'er.

Er jo da snakk om du vil nyte spille, ikke bare "spille" det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...